Favorite Songs: Lady Gaga – Scheiße


Mocht de wereld in december vergaan, en mijn ipod overleeft de apocalyps, dan ben ik fucked. Komende generaties (of aliens, wellicht) zullen denken dat ik een hele slechte muzieksmaak had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn ziel verkocht aan Queen, maar ik schud ook graag mijn achterste op muziek van respectievelijk Britney Spears, Robbie Williams, Mika, en Lady Gaga.

Ik kan me de eerste dag dat ik Gaga’s nieuwste album had nog goed herinneren. Ik zat met mijn laptop en oordopjes op het bed van mijn vriend. Ogen dicht, hoofd achterover. Genieten van haar krachtige stem en de opzwepende deuntjes, terwijl een groot aantal blasfemische teksten mijn hersenpan in dansten. Ik was prima zoals ik was, raakte verliefd op Judas, en besloot dat in mijn kapsel mijn vrijheid lag. En toen kwam daar Scheiße. Ik voelde: dit gaat fout. En daar ging ik dan. Verliefd op een liedje. En dit is waarom:

Als ik Scheiße luister, reis ik terug in de tijd. Naar de jaren 90. Naar een homodisco. En ik ben ineens een duitse homo, genaamd Günther. Ik heb een blonde snor en ditto matje, en sta midden op de dansvloer. Günther houdt van xtc-pillen. Daarom heb ik er ook drie ingenomen. Dan komt Scheiße op. Met wijde pupillen en een ontbloot bovenlijf dans ik me het zweet in. Het zweet gutst langs mijn tepelpiercings over mijn getrainde lichaam. Mijn leren broek scheurt bijna van mijn onderlichaam, dat ik hard heen en weer laat pulseren op de beat. Ik tong met een paar knappe mannen, terwijl ik fanatiek door dans. Ik ga bijna out.

En daarom hou ik van Scheiße. Is dat gek?

Ps:  Voordat je gekke dingen denkt, ik gebruik geen drugs. En heb geen mentale ziektes.  Voor zover ik weet, heb ik alleen een brede fantasie. Einstein approves.

Bron foto: http://www.tumblr.com/tagged/scheibe?before=1339114779

Geef een reactie

