Bloody Mary nagels

Nails
Goed, geen geweldige fotokwaliteit, en ook geen vrolijk zomerkleurtje. En toch doe ik het. Waarom? Inspiratie. Ik dacht aan Louboutins en wilde iets met zwart doen. Zwart is mijn go to-kleur. En behalve dat word ik nog wel door meer geïnspireerd. Teksten waardoor ik me duister en bad voel.

Love is just a history that they may prove.
And when you’re gone, I’ll tell them my religion’s you.
When Punctius comes, to kill the king upon his throne.
I’m ready for their stones.

Geef een reactie

