My very first knockwurst

My very first knockwurst angels

Het voordeel van voor tijdschriften werken, is dat je zo nu en dan iets leuks krijgt. Ik prijs me dan ook heel gelukkig met mijn werk (en dan vooral omdat het zo leuk is natuurlijk). Sinds ik mijn acrylnagels heb, lak ik mijn nagels zeker twee keer per week. De rest van de week spendeer ik aan het kwijlend bewonderen van mijn lange nagels (die ik nooit had, vanwege het nagelbijten).  Hoewel ik mijn Carice-lakjes in drie talen de liefde kan verklaren, is OPI toch echt mijn favoriete merk. Twee lakjes en het dekt. Behalve dat blijven de lakjes bij mij erg lang zitten. Maar dat kan ook door het acryl komen dat er onder zit.

Als we het hebben over favoriete kleuren, dan zal ik schaamtevol toegeven dat ik vrij veel nudelakjes heb. En blauw. Maar wanneer draag je dat nou? Nude is altijd veilig. Het kan bij elke outfit, en zorgt ervoor dat je handen er altijd mooi verzorgd uitzien. What more does a girl want?

Lakje: My very first knockwurst (OPI)

Geef een reactie

