Mulberry Bayswater

Kate snapt ‘t.

Na lang zoeken in de imaginaire archieven van de paus kwam ik tot een bijzondere ontdekking. Er was nog een extra gebod, dat uiteindelijk de bijbel niet heeft gehaald. Waarom weet niemand. Ik kan alleen maar vermoeden dat de mannen zich anders achtergesteld zouden voelen? Het is immers een gebod dat alle andere geboden overbodig maakt. Het gebod luidt als volgt:

11. Gij zult in uw leven tenminste één danwel meerdere designertassen bezitten.

Ik ben nooit iemand geweest voor het geloof. Behalve voor het geloof in mooie spullen. Vogue is dan ook niet voor niets mijn bijbel. Als dertienjarige wist ik al dat ik ooit in mijn leven een designertas en/of designerhakken moest hebben. Ik spendeerde mijn dagen voor een groot deel op internet, waar ik keek naar Victoria Beckham met haar Louboutins én haar Hèrmes Birkin. O, wat wilde ik dat ook graag.

Waar ik eerst jarenlang droomde van een Chanel 2.55, is mijn blik nu wat opgeschort. Want: Chanel is onbetaalbaar. Hoeveel ik ook van mezelf hou, een tas van meer dan tweeduizend euro kan ik mezelf niet cadeau doen zonder dat ik aan alle reizen denk die ik daarvan had kunnen maken. Toen viel mijn oog op Michael Kors: goedkoper, stijlvol, simpel. Right up my alley. Alleen tsja.. hij maakt geen klassiekers. En dat doet Mulberry wel. Ik droom al jaren van een Bayswater. Waarom? Hij is ten eerste *jawohl* een klassieker. Ten tweede is hij stijlvol, simpel, groot genoeg om spullen in te zeulen, en gewoon heel mooi. Ik denk er nu aan om te gaan sparen voor die tas. Het enige probleem is dat ik eerst ga verhuizen, en ook nog op vakantie wil. Laat ik over een paar maanden deze blog evalueren en kijken of ik een spaarplan heb opgezet. En tot die tijd mag een meisje blijven dromen.

Geef een reactie

