Shoplog: Forever 21 & Outfit of the day

Outfit 1
Er zijn van die winkels waar je maar een aantal keer in je leven bent geweest. De keren dat je er kwam, stond je hart stil en ging je dood van vreugde. Maar toch kom je er nooit. Bij mij is die winkel Forever 21. Drie jaar terug, toen ik in Amerika was (I’m lucky, I know), kwam ik er voor het eerst. Ik keek mijn ogen uit: het Amerikaanse antwoord op H&M. De prijzen liggen gelijk, en de stijlen zijn minstens zo hip. Alleen de winkels zien er mooier uit. Toen ik in Antwerpen tot mijn verbazing de Forever 21 tegenkwam, sleurde ik Vriend mee naar binnen. Hij wilde absoluut niet verder winkelen. Als een drammend kind zei ik met trillend lipje dat ik toch echt.even.naar.binnen.moest.
Outfit 2

En daarvan had ik geen spijt. Wat een prachtige winkel! En die prijzen! Daar wordt mijn portemonnee blij van. Ik hield het beschaafd, hoor. Ik ben een vrij zuinig persoon. Ik kocht drie ringen en een ketting. In zowel zilver als goud, want zo ben ik gewoon. Alles wat blinkt moet in mijn winkelmandje. Daarnaast kocht ik nog een geweldig mooie tank met coca-cola print en een zwarte kokerrok (die ik al eeuwen wilde). Gister droeg ik het geweldige mouwloze shirt met een shortje vanwege het warme weer. Ik heb trouwens een zware bovenbeenfobie, dus het feit dat ik deze foto plaats is een persoonlijke overwinning. Al met al: geweldige shoptrip. Ik wil meer Forever 21’s!

ringen

Geef een reactie

