DIY: Bekers

Bekers
Weet je nog de hotspot die ik gisteren beschreef? Een superleuke DIY-website? Deze week had ik ineens zin om te knutselen. Soms heb je dat. Ik werkte thuis, en beloonde mezelf na het harde werken met een fietstochtje door het zonnetje naar de winkels (shoppen, hiep hoi!). Ik kocht bij Xenos een stel witte kopjes, en bij de Pipoos een watervaste zwarte stift, en ging ’s avonds meteen aan de gang. Na een heel eindje kliederen met zakboekjes met water om de vlekjes weg te krijgen (ik ben dus niet echt weggelegd voor een carrière als schilder), stonden mijn ontwerpen er goed op. Vond ik. Perfectie hoeft niet. Als je getekend hebt, doe je de bekers een half uur in de oven op 170 graden. The rest is history. O ja, hand wash only!

SnorriebekerMijn moustache beker. Verre van perfect, maar wel leuk, al zeg ik zelf.

Beentjesbeker
He loves coffeeDe voor- en achterkant van het ‘He loves coffee’-kopje

PearlsEen parelkettinkje als tegenhanger van de moustache!

Tea cup
She loves green teaDe voor- en achterkant van het ‘She loves green tea’-kopje.

Geinspireerd door: abeautifulmess.com

6 gedachten over “DIY: Bekers

Geef een reactie

