Channeling Kate


Ketting
Ik heb een een aantal stijliconen in mijn leven. Niet dat ik daar mijn hele kast op afstem en als hersenloos vee alles draag wat zij dragen. Nee, zij hebben een stijl die overeen komt met de mijne, waardoor ik er makkelijk inspiratie uit haal. Maar wat is mijn stijl dan, zul je vragen? Vrij klassiek. Veel (nette) jurkjes, hoge hakken, vrouwelijkheid, met hier en daar wat speelse en stoere touches. Vandaag koos ik classic, voor een dagje redactie. Geinspireerd door: Kate Middleton.
Ring
I love Kate. Al sinds ik haar ‘ken’, ten tijde van de royal engagement, ben ik verliefd op haar. Of nouja, toch wel een beetje. Haar lange bruine glanzende haar (seriously, hoe kan iemand zulk mooi haar hebben?), haar brede lach, en haar geweldige outfits. Ik kijk altijd met liefde naar de casual chic outfits die ze draagt op straat, vaak zelfs nog van ketens als Zara of Topshop, die ik met mijn portemonnee ook weet te vinden. Enige minpunt vind ik, is dat ze zo onwaarschijnlijk mager is. Daardoor stond haar trouwjurk haar geweldig, maar behalve dat zou een beetje voor en achterkant haar niet misstaan.

Mijn ketting is zeker door Kate’s verlovingsring geïnspireerd. Kan niet anders, het was het eerste wat ik dacht toen ik ‘m zag hangen bij Forever 21. Mijn ring heeft verder weinig met Kate te maken, ik vond ‘m gewoon mooi. Ook van Forever 21. Ik vind het leuk om lekker te spelen met ringen en kettingen, om ze zo goed mogelijk aan te sluiten bij een outfit. Daarnaast ben ik ook gewoon een ekster. Ik wil alles wat blinkt. Behalve armbanden. Ik háát armbanden.

Welke sieraden dragen jullie? Ben ik de enige die armbanden haat?

Geef een reactie

