Hotspot #3


Ik geloof het bijna niet meer, maar ik ben sinds anderhalve maand geen student meer. Dat heeft natuurlijk bijna alleen maar voordelen, maar toch heb ik enorm van mijn studententijd genoten. En als je een beetje met geld om kunt gaan, betekent studeren niet dat je geen luxe dingen kunt doen. Zoals mijn favoriet: uit eten gaan. Maar waar kun je nu goedkoop en prima eten in Tilburg?
Dat kan bij mijn favoriete studentententje Roefus. Elke doordeweekse dag hebben ze een aanbieding waarbij je voor €7,95 lekker kunt eten. De normale gerechten kosten zo tussen de €9 en €15 euro en zijn dus ook vrij goedkoop. Daarvoor krijg je een groot bord met gekruide frietjes en vlees of vis, of een grote salade. Alles smaakt altijd prima. Je hoeft er vrijwel nooit te reserveren en de sfeer is lekker los en relaxed. Jammer is wel dat je niet heel prettig buiten kunt zitten. Roefus ligt net wat buiten het centrum, en ligt pal aan een drukke straat. Maar goed, een prima tentje voor in de winter dus. En voor de budget-friendly rommelende maag! O, en voor de bierdrinkers onder jullie: ik heb me laten vertellen dat ze een luxe en uitgebreide bierkaart hebben. Doe er je voordeel mee.

Bron foto: roefus.nl

Geef een reactie

