Tattoo’s

Tattoo’s. Sinds een tijdje ben ik erdoor geobsedeerd. Maanden bekijk ik al plaatjes van mooie designs, maar ik heb voorlopig (na lang twijfelen) besloten dat ik er geen neem. Het feit dat ik altijd twijfel, en nooit een goede plek lijk te vinden op mijn lichaam, is genoeg aanwijzing. Ik ben net zo wisselvallig als het weer, dus dat ik er ooit spijt van krijg, lijkt me duidelijk. Ik zou graag een bedekbare plek willen, maar ik vind benen en schouders geen mooie plek. Ook mijn nek en enkels zijn niet altijd bedekbaar, hoewel ik dat wel mooie plaatsen vind. En tekst op je ribben, dat is de nieuwe tramp stamp. Dan heb je nog zwaluwtjes. Die zijn inmiddels zo vaak gedaan dat ik denk dat er meer zwaluw-tattoo’s zijn dan echte zwaluwen op de wereld . En zo blijven we bezig. Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik denk: pfieuw, blij dat ik er geen genomen heb. Vooral als ik zie hoeveel lelijke tattoo’s er zijn op de wereld. Dat betekent natuurlijk niet dat die van mij ook lelijk zou moeten worden, maar hij zal wel vervagen en wat blauw/grijzig uitslaan na een aantal jaar. En dat vind ik jammer Gelukkig is kijken naar tattoo’s verre van permanent, en zijn er een heleboel mooie designs, die me soms even aan het twijfelen maken. En dan bedoel ik ook: écht aan het twijfelen. Want zo’n mooi stukje kunst, het heeft toch wel wat. Hier een inkijkje in mijn smaak!

 Cute!

Niet de plaats, wel het sanskriet.

Die zwaluw mag weg, maar die tekst en locatie vind ik prachtig.

Ik hou van Indiase designs, hoewel ik dit iets too much vind.

Een goede kleurrijke retro sleeve kan ik wel waarderen.

I love sugar skulls.

Wat een prachtige tattoo! Wederom Indiase stijl. Ik ben er stil van, zo mooi!

Te schattig voor woorden. Ik hou ook wel van leuke grappige kleine tattoo’s.

Zou jij er ooit één nemen, en zo ja, wat voor tattoo?

Bron foto’s: fuckyeahgirlswithtattoos.tumblr.com, fuckyeahskulltattoos.tumblr.com

6 gedachten over “Tattoo’s

  1. Ik heb er eentje, tussen mijn schouderbladen. En wil er heel graag eentje op mijn pols, aan de binnenkant, maar dat vindt vriendje too much. En dat maakt me dan toch weer aan het twijfelen, ook al moet je een tattoo absoluut voor jezelf nemen. Maar inderdaad, wat maken ze er soms geweldige kunstwerken van!

    • O, wat grappig. Had ik nou niet achter jou gezocht ofzo! Waarmee ik verder niets bedoel, maar bij sommige mensen verwacht je dat niet haha. Vette plek hoor, tussen je schouderbladen. Wat heb je :)? Al lang? Tja, moet je inderdaad zelf weten. Ik weet niet of ik snel mijn pols zou doen, ook al is het een mooie plek, je kunt ‘m heel moeilijk bedekken natuurlijk..

  2. Pingback: Tattoo inspiratie « writerinheels

Geef een reactie

