Favorite heels: Zara

Zara hakken

Check deze parels. Een paar maanden geleden gekocht bij Zara. Ik was meteen verliefd, maar twijfelde of ze wel lekker zouden lopen. Mijn ervaringen met H&M schoenen zijn niet om over naar huis te schrijven namelijk. Ik verwachte dus weinig van Zara. Maar deze schatjes zitten prima! Door de enkelbandjes is het lopen helemaal niet oncomfortabel en ik hou van het feit dat ze goed bij chique maar ook goed bij stoere outfits passen. Ik moet toegeven dat ik nooit meer schoenen heb gekocht bij Zara, maar dat ben ik wel van plan. Ze hebben zo nu en dan echt prachtige exemplaren erbij zitten.

Wat zijn jouw favoriete hakken?

2 gedachten over “Favorite heels: Zara

  1. Ze zijn echt beautifull! Ik heb ze ook aangepast @ Zara, maar ze waren mij nog net iets te hoog. Ik moet iets vaker op hakken gaan lopen 😉 – Caroline (PickmeanOutfit)

Geef een reactie

