Hotspot: Intermezzo

Het is alweer tijd voor mijn bijna laatste hotspot in Tilburg. Want: volgend weekend ga ik verhuizen naar Utrecht. Voor de tweede keer in een jaar. Ik ben namelijk in 13 maanden maar liefst vier keer verhuisd. Je snapt, ik ben er een beetje klaar mee. Maar daarover later meer.

Volgende week deel ik mijn favoriete pizza-adresje, maar vandaag is het tijd voor: IJS. Met dit warme weer wil je je namelijk zo nu en dan afkoelen. En waarmee kan dat beter dan met de goddelijke uitvinding die ambachtelijk gemaakt ijs, heet? Voor het beste koude toetje van Tilburg moet je naar:
*drumroll*

Intermezzo

Ik heb zelf nog wel eens de neiging om naar McDonalds te willen voor een sundae. Of zo’n lekkere sundae van Swirl’s. Maar ik weet altijd weer waarom dat eigenlijk troep is dat verboden zou moeten worden, als een hapje ijs van Intermezzo op mijn tong smelt. Het ijs is homemade (!) en neigt wat naar Italiaans ijs, maar heeft ook zeker iets romigs. Ik kies zelf altijd voor groene appel (zo fris!) en Oreo koekjes (need I say more?). Maar werkelijk alle smaken die Vriend en ik tot nu toe geprobeerd hebben zijn heerlijk. Bovendien valt de prijs enorm mee, en ziet de ruimte er super vrolijk uit. Enig minpuntje: je kunt niet pinnen. Maar aan de overkant van de straat zitten een aantal pinautomaten gelukkig, dus dat is ook geen groot probleem. Mocht je op een warme zomerdag je per ongeluk in Tilburg bevinden: Intermezzo is je grote vriend.

2 gedachten over “Hotspot: Intermezzo

  1. Oh ja, Intermezzo rules!!! Dan zou ik er dit weekend nog maar uitgebreid van gaan genieten als ik jou was. Misschien doe ik dat zelf ook nog wel. Mmmmm, en dan de citroencake versie, of de fruitella, of het smurfenijs, of toch het snickersijs…… Teveel keus ;-).

Geef een reactie

