Stijlicoon: Louise Roe

Bron: de.twitter.com

Deze week zal ik waarschijnlijk wat minder vaak updaten dan gebruikelijk (elke dag). Excuses daarvoor, maar het is dan ook mijn verhuisweek. Ik zit midden in de verhuisdozen, plinten, lampen, gereedschap en STOF. En daarnaast werk ik ook nog fulltime. Gister had ik dus even niet de puf om nog een recept te verzinnen. FYI: deze week heb ik al twee keer pizza op (in mijn nieuwe huis hebben we nog geen bestek). Maar genoeg excuses, vandaag is het tijd voor één van mijn stijliconen: Louise Roe.

Al sinds ze op hoge hakken, breed lachend in beeld kwam lopen bij ‘The City’ en Olivia Palermo enigszins te kakken zette zonder zelf één slecht woord over haar te zeggen (gotta love her), was ik verliefd op de stijl van Louise. Haar grote vrolijke bambiogen, haar brede lach, haar Britse accent. En dan die kledingstijl! Ik was dan ook blij verrast dat ze haar eigen show kreeg over mode: ‘Plain Jane’. Hoewel de show geen flikker voorstelt (meisje is verlegen en nerderig, verliefd op een jongen, ze doen iets waarbij ze haar grenzen verlegt, ze krijgt een make-over, en dan blijkt de jongen ook al jaren verliefd op haar), vind ik het altijd weer leuk om te zien wat haar outfits zijn. In veel gevallen komt haar stijl overeen met de mijne: vrouwelijk, hakken, speels. Daarnaast is ze altijd stijlvol. Ik besloot een impressie van haar stijl te maken als inspiratie!

Bron: Zimbio.com

Bron: fashion-stylist.net

Bron: Stylebistro.com

Bron: redcarpet-fashionawards.com

Bron: stylebistro.com

Bron: zimbio.com

Het leuke aan haar stijl vind ik, is dat ze zo lekker veel kleurtjes draagt. Het is me soms alleen iets te jaren ’70, en laat ik over haar afgrijselijke make-up (soms) maar niet beginnen.

Naar wie kijk jij voor kledinginspiratie?

2 gedachten over “Stijlicoon: Louise Roe

Geef een reactie

