Verhuisverhalen


Uitzicht

Dikke sorry voor het feit dat ik zo weinig update, maar daarom een mooie foto van ons uitzicht en Coco. Afgelopen weekend zijn alle spullen overgegaan, en nu wonen we dan echt in Utrecht. Maar wat ging daar een hoop klussen aan vooraf! En dan hoefden we nieteens te schilderen of een keuken te monteren.

Drie weken geleden begon het avontuur met laminaat leggen, en inmiddels zijn we bijna klaar. We hebben drie weekende en twee doordeweekse dagen opgeofferd, maar het resultaat mag er zijn. We moeten alleen nog twee lampen, twee rolgordijnen en een gordijnrails ophangen. That’s it. En dingen als foto’s, schilderijen, spiegels en planten natuurlijk. Maar dat heeft geen haast.

De eerste nachten in ons eigen huis waren heerlijk. Wat een ruimte! Arme Coco is lichtelijk gestressed door het feit dat ze niet bij ons op de kamer mag slapen. Het is wennen om niet meer in een studio te wonen, eerst wisten we altijd waar iedereen was. Nu zijn we de kat regelmatig kwijt. Ons appartementje met twee slaapkamers en balkon heeft genoeg hoekjes en gaatjes om als kitten te verschuilen!

Vanochtend was een zege. Ik stond net zo laat op als normaal, maar arriveerde als eerste op de redactie. Dat ben ik niet gewend! In een kwartiertje was ik op het station (met de fiets!) en ik hoefde nog geen uur te treinen. Als je gewend bent elke dag het traject Tilburg – Hoofddorp te reizen, is dat een peulenschil! Enige nadeel aan ons nieuwe huisje: we krijgen pas over een week internet. Dat betekent dat ik deze week dus maar sporadisch kan bloggen. Vergeef me. Als goedmakertje dus bovenstaande foto. En de gedachte dat ik enorm geniet!

2 gedachten over “Verhuisverhalen

  1. Wat goed dat je verhuizing allemaal goed is verlopen. Ik heb zelf ook laatste verhuist in de buurt van Utrecht namelijk Woerden. Het is inderdaad gigantisch fijn om weinig reistijd te hebben naar je werk. de website http://woerden-verhuisbedrijf.nl heeft mij echt veel geholpen wat betreft informatie over mijn verhuizing. Nogmaals wat gaaf dat je nu in Utrecht woont en veel plezier nog.

Geef een reactie

