Wishlist: Licht gekleurde hakken

Als er één ding is wat ik heerlijk vind, dan is het wel windowshopping. Kleren bekijken, bedenken hoe ik het zou combineren. En dromen. Heel veel dromen. Over dure laarzen, leren tassen en korte rokjes. Maar ik heb een probleem, namelijk: ik ben gierig. Of nou. Nee. Ik ben zuinig. Ik heb een naar stemmetje in mijn hoofd dat constant fluistert: zou je dat nou wel doen, Milou? Straks heb je geen geld meer. Wat nou als blijkt dat die vijftien euro je over een maand heel erg van pas komen? Tsja. Dat dus.

Zo nu en dan wil ik nog wel eens uit de band springen. Dan denk ik: FUCK IT. En vervolgens koop ik iets. Maar nooit voor meer dan vijftig euro. Zo ben ik dan ook weer wel, haha. Ik besloot maar eens een klein wishlistje van schoenen (writer in HEELS) te maken van dingen waarover ik nadenk of ik ze zal aanschaffen of niet. Wat vind jij: doen of niet?

5,95

5,95

30,95

Geef een reactie

