Jarig + winactie!!

Winactie

Hiephoi! Ik ben jarig vandaag! Dat is natuurlijk ontzettend leuk, en dat zal ik vieren met een lekker dagje in de Beekse Bergen met Vriend. ‘S avonds eet ik bij mijn familie en halen we pizza’s bij mijn favoriete Italiaan in Etten-Leur. Kortom: feest! Maar een feest is toch veel leuker als je zèlf cadeautjes kunt uitdelen? Daarom hou ik ook een winactie!

Blind Date

Als er iets is waar ik me nog meer op wil toeleggen in mijn volgende levensjaar (kan iemand raden hoe oud ik word? ;)) is dat vriendelijker en geduldiger zijn. Niet dat ik een bitch ben, maar ik kan heel ongeduldig zijn. En ik ben ook een beetje een betweter. Maar dat is natuurlijk omdat ik meestal ook gelijk heb, ha! En wat is een beter manier om dat nieuwe jaar in te luiden dan met cadeautjes uitdelen?

scrub
De winactie is simpel! Volg mijn blog met bloglovin’, en laat een comment achter waarin je zegt dat je meedoet aan de actie. Wat kun je winnen? Ik heb een leuk pakketje samengesteld: een boek van oa. Meg Cabot en Stephanie Myer (Blind Date), een lipgloss van Disaronno (nergens te koop!), loose white eyepowder van DA, en een scrub van Source balance. Van de laatste twee heb ik geen aparte foto, maar die zie je bovenaan op de foto wel! Waarde: meer dan €20.

Good luck en snoepen jullie een cupcake voor me?

7 gedachten over “Jarig + winactie!!

  1. Er is er een jarig hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat ben jij!

    Ow meg Cabot en Stephanie Meyer zijn beide super schrijfsters! Ik heb bijna al hun boeken al gelezen, maar deze nog niet! Ik zou supergraag meedoen en winnen! Veel succes!

Geef een reactie

