Outfits of the week

Mijn jas

Deze week heb ik mijn outfits bijgehouden. Ik heb nog geen grote spiegel (huil), dus alles is of met de telefoon gemaakt, of door vriendlief. Het spiegelverhaal is nog best verdrietig vind ik zelf. Ik had wekenlang een spiegel op het oog bij Ikea. Ik droomde praktisch over de spiegel, zo mooi vond ik hem. Maar toen Vriend en ik vorige week in Ikea waren, bleek de spiegel je vrij dik te maken. En nee: ik stel me niet aan. Want als ik voor de spiegel ernaast ging staan, zag ik er heel wat flatteuzer uit. En dat is uiteindelijk toch de reden dat je een spiegel koopt, toch? Anyway, ik zoek verder. En hier zijn mijn outfits van afgelopen week.BloemetjesjurkAfgelopen weekend was het heerlijk weer. Ik trok mijn bloemetjesjurkje aan, en mijn enige bruine sandaaltjes (waarvan ik niet weet of ik ze nou eigenlijk mooi vind…). Vervolgens gingen we op zoek naar het Griftpark in Utrecht. Maar: we raakten verdwaald en vonden het park pas op onze terugweg. Kansloos. Daarentegen hebben we wel een mooi stuk Utrecht kunnen zien. Ook wat waard.

Truijurk
Mijn favoriete thuiswerkoutfit: Een lange h&m-trui met kort rokje, panty en mijn studded loafers. Zo comfortabel.

GeitjeMijn verjaardagsoutfit, met een levende accessoire. Deze outfit is echt een van mijn lievelingsoutfits geworden, ondanks dat hij eigenlijk stoerder is dan de dingen die ik normaal gesproken draag. De tanktop met Coca Cola print trek ik altijd meteen na het wassen weer uit de wasmand. Alleen jammer dat op de foto mijn kokerrokje een beetje opgefrot zit. Dus voordat je het dacht: nee, hij is niet te klein. En ik ben ook niet zwanger, haha.

Welke outfit vinden jullie het leukste?

Geef een reactie

