Mijn sporttip: Bodyrock.tv

Aangezien mijn hardlopen de laatste tijd maar een treurige bedoeling is (maximaal twee keer per week en ik heb er nooit zin in), sport ik tegenwoordig vaker binnenshuis. En om iedere dag toch aan je sixpack te werken (ookal heb je eigenlijk geen zin) heb ik de ideale tip: Bodyrock.tv.
Deze workouts kun je thuis doen, zonder benodigdheden als gewichten of rare fitnessapparaten. Je kunt natuurlijk wel apparaten gebruiken maar het HOEFT niet. De workouts komen vijf keer per week online, en duren meestal maar 12 minuten (!). In 12 minuten per dag kun jij een sixpack krijgen. Echt? Ja, echt. Tried en tested. (Hoewel, die sixpack is er nog niet, maar dat komt door mijn slechte eetpatroon soms. Anders was ‘ie er. Echt.)

Ik vind het heerlijk om met deze filmpjes mee te doen. Doordat ze vaak met periodes van 50 seconden werken dat je een oefening doet, is het makkelijk om alles te geven en flink te pushen. Je weet toch dat het na twaalf minuten weer over is. Maar in die 12 minuten ga je wel een aantal keer dood. (Gelukkig maar, want dat werkt het!)

De hosts wisselen. Eerst had je Zuzanna, die getrouwd was met de cameraman Freddie. Maar die zijn uit elkaar. Nu heb je Sean (zijn broer), Lisa Marie (zijn nieuwe vriendin), Hayley (Seans nieuwe vriendin) en Lish. Alle vier hebben ze een andere stijl. Zo doe je met Sean meestal de zwaarste oefeningen. Niet gek, want hij is een supergespierde gast. Lisa Marie is de vrolijkste van het stel, met een eng (nep) lichaam! Gelukkig maakt haar bubbly persoonlijkheid het goed. Hayley is nieuw, dus daar weet ik weinig over te zeggen. Behalve dat ze nog erg jong is, en lekker gespierde bovenbenen heeft. Lish is een moeder van drie kinderen, en heel lief en bescheiden. Alle vier verschillende persoonlijkheden, die je alle vier op hun manier door de workout heen coachen. Net alsof je sport met een echte personal trainer dus. Thuis. In maximaal 12 minuten. Gratis.

Ga. Het. Doen. En let niet op de sexuele foto’s. Dat is puur om meer kijkers te trekken.

Sport jij wel eens met Bodyrock?

Een gedachte over “Mijn sporttip: Bodyrock.tv

  1. Pingback: Running #8: Het meisje en de nachochips « writerinheels

Geef een reactie

