Lusthaves: Zara shoes

Aangezien ik deze week een beetje ziek was, beloonde ik mezelf met een aantal afleveringen Sex & The City. Ik ken de serie uit mijn hoofd, maar wat ik altijd weer vergeet, is dat mijn liefde voor schoenen enorm opleeft zodra ik een aflevering gezien heb. In het dagelijks leven ga ik toch al snel voor comfortabel & snel: platte schoenen. Terwijl mijn hart bij de hoge hak lig. Ik denk dat ik meer ga leven als Carrie, mezelf belonen met hoge hakken. Daarom vandaag een lusthaves op het gebied van schoenen. Zara is the answer.

€79,95

Sassy! €139,95

 

€49,95

 

€79,95

 

I need these! €149,95

 

De vraag ‘Wanneer draag je ze?’ is compleet irrelevant. €39,95

 

€119,95

 

€79,95

 

€69,95

Classy! €39,95

€99,95

€49,95

€119,95

Zo mooi! €89.95

€39,95

Ik moet ze hebben. Allemaal. Binnenkort maar eens langs Zara. Grappig om te zien dat ik vooral voor zwart, rood en studs ga trouwens. Zit er ergens toch een Fifty Shades of Grey-kantje aan me?

Welke zouden jullie kopen?

Foto’s: zara.com (there is more!)

Geef een reactie

