Ik ben op vakantie!

Jep, I’ll be chill in’ here. Zie je het voor je? Bikini, cocktailtje…

Maar niet getreurd, ik heb voor alle dagen blogjes geschreven, dus jullie hoeven niet zonder je dagelijkse woordenbrei uit mijn mijn hersencellen. (Zoveel geef ik dus om mijn lezers. Lief hè?) Maargoed, ik ben dus een weekje weg, naar Egypte! Hoe dat zo?

Vriend en ik hebben de hele zomer doorgewerkt, en daarnaast zijn we ook nog eens verhuisd. Allebei hebben we net even een week waarin we geen (dringende) opdrachten hebben, en dus zeurde Vriend de hele tijd over dat hij zo graag weg wilde. Toen ik eenmaal geregeld had met een van de tijdschriften waarvoor ik werkte dat dat kon, bezochten we woensdag Vakantieveilingen.nl. We spraken een maximumbedrag af, en de datum waarop we uiterlijk wilden vertrekken. De eerste veiling (Turkije) ging ruim over het bedrag heen dat we kwijt wilden aan de reis.


De tweede veiling wonnen we! De adrenaline gierde door ons lijf, gevolgd door een moment van rust en besef: O, fuck. We moeten over drie dagen naar Egypte! Als een gek begonnen we alles te regelen (Moet je een visum? Welke inentingen kan ik zo snel nog halen? Wat moet ik inpakken?). En gistermiddag om 15:00u vertrok ons vliegtuig. Aangezien ik dit blogje daarvoor al heb geschreven, kan het zijn dat ik inmiddels dood ben omdat het vliegtuig neer is gestort. Dat vind ik een beetje een nare gedachte, ik hou niet van vliegen. Maar de foto’s bij dit stukje maken alles goed. IK WIL VAKANTIE!


We verblijven in Stella Makadi Garden, een vijf sterren resort, dat hoort bij Stella Makadi Beach. Het schijnt dat alles superluxe en goedverzorgd is. Tot aan het eten toe. Ik heb nog nooit een All Inclusivereis gehad, en wil dat toch een keer meegemaakt hebben. Lekker een week lang boeken lezen, verbranden (het is er 34 graden!) en eten. En cocktails. Heel veel cocktails. Ik hoop een aantal tripjes te maken, maar zelfs een beetje uitrusten van een hectische zomer zou al een geschenk zijn. Zaterdagnacht ben ik weer thuis, en daarna zien jullie als eerste foto’s verschijnen van de reis!

Bron foto: egypte.vakanties-nl.nl, travelway.pl, zoover.nl

2 gedachten over “Ik ben op vakantie!

Geef een reactie

