Outfit of the day: Bright pink

zit

Deze outfit heeft zoveel van mijn favoriete kledingstukken dat ik erin zou kunnen leven. Het zijn van die onderdelen die je meteen weer uit de wasmachine trekt zodra hij klaar is. De look ziet er niet alleen leuk uit, het is ook nog eens van mijn meest comfortabele outfits. De jumpsuit trek je zo aan op een thuiswerkdagje, omdat hij aanvoelt als een pyjama, terwijl hij er heel chic uitziet met een paar hoge hakken. Doe er gympen of sandaaltjes bij aan en een nonchalant vest, en het geheel ziet er casual uit. Ideaal zo’n kledingstuk dat zo versatile is!OUtfit1
close up

nagelHoe vinden jullie mijn nageldesign? I’m in love.

kontje
Vriend was zo lief de foto’s van mij en mijn outfit te nemen. Ik dacht dat hij een lieve foto maakte van mij die met mijn poes aan het praten was (ze zat achter het raam). Kwam ik daarna bovenstaande foto tegen. Tsja. Mannen.

Jumpsuit: H&M
Blazer: Ebay
Hakken: Zara
Ringen: Ebay

Like my outfit?

Ps. Awkward gezichtsuitdrukking op de tweede foto. Mijn moddellencarière is om duidelijke redenen nooit van de grond gekomen.

4 gedachten over “Outfit of the day: Bright pink

Geef een reactie

