Online hotspot: The self help hipster


Mijn recente obsessie is de website van Lianne, The self help hipster. Wat misschien weinig mensen van me weten, is dat ik sinds mijn vijftiende al bezig ben met The Law of Attraction. Als jong depressief meisje, introduceerde mijn toenmalige vriendje mij met ‘The Secret’. Ik voelde vlinders in mijn buik. Dus zo kon het ook. Kon ik alles bereiken wat ik wilde? Echt alles? Ik voelde me alive. Het voelde alsof ik dingen leerde die ik allang wist, alsof het uit een vorig leven kwam. Ik voelde meteen: dit is waar.

De laatste jaren ben ik op- en af bezig geweest met self development, positivity en the law of attraction. Afgelopen weken voel ik mezelf een beetje wegzakken. Tijd om mijn zelfontwikkeling nieuw leven in te blazen, en dat valt perfect samen met mijn ontdekking van The Self Help Hipster. Lianne schrijft in perfect en grappig engels over haar ervaringen met LOA, en geeft daarbij tips voor je eigen ontwikkeling.

Ik lees het met veel plezier, en kom er steeds na een tijdje achter dat ik alweer veel te veel tijd heb doorgebracht op haar website (terwijl ze zelf ‘internetloze dagen’ propagandeert, HA! Fail for me) terwijl ik eigenlijk aan een verhaal wil werken.

Ik vind het ontzettend leuk dat er een frisse jonge vrouw uit Nederland is die op een toegankelijke en originele manier over dit onderwerp blogt. Ik ken geen enkele andere blog over dit fantastische onderwerp, dus de ontdekking van dit online pareltje is er eentje die ik zeker met je moet delen. Hoe meer mensen ik aan de Law of Attraction kan helpen (een paar jaar geleden nog mijn grootste doel), hoe beter! It will change your life, and Lianne helpt je ermee. Have fun!

Kennen jullie haar website?

Ps. Vandaag blogt ze over haar vijf favoriete self help boeken, een onderwerp waarnaar ik op twitter vroeg. Denk je dat ik mijn hart verloren heb? Ik wel.

6 gedachten over “Online hotspot: The self help hipster

Geef een reactie

