Egypte: Part 1


Goed. Inmiddels ben ik al weer ongeveer net zo lang terug als dat het de Egyptenaren duurde om wat piramides uit de grond te stampen, maar toch wilde ik wat foto’s delen. Waarom? Ik vind het zelf altijd leuk om foto’s te kijken van andermans vakantie. Dus hierbij: a shameless sneak peek into my holiday!
Bij aankomst troffen we dit aan. Hoe romantisch?!

De eerste dag bezochten we de stad Hurghada, een stad die alleen maar bestaat vanwege het toerisme. We bezochten een koptische kerk. Ongeveer 20% van de mensen zijn koptisch in Egypte, de rest is moslim.

Aan de moskee van Hurghada is iets meer geld en moeite besteedt.

Onze housekeeper deed elke dag zijn best om ons te verrassen.

Begrijp jij er iets van? Ik niet. Ik vind Arabisch wel een prachtige taal om te zien op deze manier!  Heel mysterieus.

Op de eerste dag bezochten we ook nog een aquarium. Buiten was een klein vervallen haventje, met dit schattige ‘bootje’ als entree.

6 gedachten over “Egypte: Part 1

Geef een reactie

