Outfit of the week: Green with envy


Het is weer donderdag en dus tijd voor mijn wekelijkse outfit-post! Ik zit nog steeds in een gigantische truienperiode. Waar ik normaal gesproken meteen naar een panty en een jurkje grijp, zoek ik nu in mijn kast of ik niet nog ergens een broek heb (nee) die bij een trui past. Afgelopen week deed ik dus wat aan mijn sweatercraze, en kocht bovenstaande trui en broek. Een goede reden om lekker te spelen met mijn nieuwe aankopen!






Zo, wat een verpletterende indruk maak ik met mijn modellenposes hè? Vooral de ena laatste. Ik noem ‘m ‘De Doutzen’. Anway, ik denk dat ik de volgende keer deze hakken niet meer onder een broek draag, ik vind dat ze m’n benen wat kort maken.En onder een jurkje maken ze m’n benen juist Heidi Klum-eindeloos. Ik wist trouwens ook niet of ik wel een groene trui zou nemen. Maar je moet risico’s in het leven nemen, dus ik dacht: dit is zo’n all or nothing-situatie. Ik ging ervoor.

Trui: H&M
Broek: H&M
Heels: Van Haren
Ring: Primark (denk ik)
Ketting: van mijn oma

Wat vind je van deze outfit?

11 gedachten over “Outfit of the week: Green with envy

Geef een reactie

