Lusthaves: Eyecatchers

Als ik geen zin heb om moeilijk te doen met kleding, betekent dat niet dat ik mijn mantra hoef te breken: Fashion is fun. En dus grijp ik op zo’n moment in mijn kast naar een paar hoge hakken, die de outfit in één klap dat je ne sais quoi kunnen geven. Als Writer in Heels ga ik niet snel voor saaie zwarte kittenheels. Nee, mijn hart gaat sneller kloppen van headturning jawdropping vavavoom-hakken. Één blik op een paar felgekleurde  pareltjes is voor mij genoeg om een aanstaande winterdepressie mee af te wenden. Hier dan ook mijn favoriete eyecatchers van net-a-porter.com. Met de klok mee, links bovenaan beginnend:


Christian Louboutin €1345
Charlotte Olympia €635
Charlotte Olympia €725
Brian Atwood €540
Versus €360
DKNY €245

Die bordeauxrode Versus-pumps staan in imaginary-land al in mijn schoenenkast.

Welke zijn jouw favoriet?

Bron foto’s: net-a-porter.com

2 gedachten over “Lusthaves: Eyecatchers

  1. Wauw wat een gave schoenen! Het eerste paar vind ik zo ontzettend vet en mooi, zou die graag willen! Maar de prijs is VEELS te hoog, haha. En ik zou niet weten wanneer ik ze aan zou doen.
    Wel zijn ze echt superleuk, en ik zou ze alleen al willen hebben om er dagelijks naar te kunnen kijken!

    Liefs,
    Lisa

Geef een reactie

