Liebster: Things about me

Ik ben niet zo van de awards. Mensen opnieuw nomineren, een bepaald aantal vragen beantwoorden, allemaal eisen waaraan je moet voldoen. Maar dit is mijn blog, dus ik bepaal lekker wat ik wel en niet doe. Iedereen die deze vragenlijst wil beantwoorden is bij deze getagd voor de ‘Liebster Award’. Als je meer over mij wilt weten: 11 feiten en een heus interviewtje, dan moet je even verder lezen!

11 feiten die je misschien nog niet wist over mij:

1. Mijn favoriete voedsel is pizza. Ik zou dit elke dag voor de rest van mijn leven kunnen eten. Ik maak niet eens klein beetje een grapje.
2. Ik wil graag een tattoo, maar ik ben te bang om zoiets te doen. Bang dat ik ooit spijt krijg. Vandaar ook dat ik geen navelpiercing of rood haar heb.
3. Mijn eerste paar hakken kreeg ik in groep 7, en sindsdien ben ik er verliefd op. Hoewel ik ook regelmatig platte schoenen draag.
4. Ik geloof al sinds mijn vijftiende in The Law of Attraction. Ik raad iedereen aan zich erin te verdiepen.
5.  Ik was heel lang fan van Britney Spears. Ik heb haar twee keer in concert gezien, maar ben de laatste keer dat ze in Nederland was niet gegaan. Ik heb er geen spijt van, ze playbackt en kan helaas niet meer dansen. Waarom zou je dan nog gaan?
6. Mijn favoriete land is de Verenigde Staten. Ik ben er twee keer geweest, omdat ik er ook familie heb. Ik ben één keer aan de oostkust geweest en twee keer aan de westkust. Ik wil niets liever dan nog een keer terug.
7. Mijn favoriete stad is Parijs. Is er iets mooiers en romantischers dan Parijs? Ik ben er geloof ik al vier of vijf keer geweest.
8. Ik bijt al sinds ik klein ben op mijn nagels. Gelukkig niet zo ver, dus de meeste mensen zien het niet. Ik ben, wat de nagelstyliste zegt, een ‘nette’ bijter. Ik heb elk middeltje in de wereld geprobeerd om eraf te komen.
9. Bijna al mijn kleding komt van H&M. In eerste instantie omdat ik geen andere merken kon betalen, nu vooral omdat ik er altijd wel iets kan vinden tegen een lage prijs.
10. Mijn guilty foods zijn negerzoenen en hamka’s. En m&m’s. Don’t even ask.
11. Ik heb twee jaar op tafeltennis gezeten. Ja, echt waar. Ik was niet zo goed, maar inmiddels versla ik wel iedereen op de camping.

Wat vind je van dit soort awards?
Ik heb er niet zoveel mee, ik vind het altijd een beetje een populariteitsdingetje. Bovendien hou ik niet van regels, haha. Maar ik heb nog nooit zo uitgebreid over mezelf verteld, dus ik vond het wel leuk om eens een blog hieraan te wijden.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik blog al zo lang ik me kan herinneren. Als kind had ik een website op kindertent, en zo ben ik uiteindelijk op een blog uitgekomen. Volgens mij is dit inmiddels mijn derde url. De eerste verwijderde ik omdat ik geen inspiratie meer had, en me schaamde voor wat ik geschreven had (hoewel het dus eigenlijk echt wel goed was). De tweede bestaat nog, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik blogde in het engels, puur voor mijn familie in Amerika. Dat bleek te zwaar om vol te houden, hoewel mijn engels echt prima is. Deze blog ben ik begonnen omdat ik mensen wil entertainen en informeren. En natuurlijk omdat schrijven mijn grote liefde is, en zo heb ik een goed excuus om het elke dag te doen :).

Wat is je favoriete ontwerper?
Ik ben dol op Karl Lagerfeld en Valentino, omdat ze allebei weten wat een vrouw een dame maakt. Ze weten de snit en silhouetten zo te maken dat elke vrouw er als een topmodel uitziet in hun creaties. Heel vrouwelijk, sensueel en stijlvol.

Wie is je stijlicoon?

Ik heb niet heel duidelijk een stijlicoon. Ik vind Victoria Beckham gaaf, maar ook bijvoorbeeld Louise Roe, Blake Lively en Olivia Palermo.

Welk item in je kast is je favoriet?

Moeilijk! Ik ga dan toch voor mijn Zara hakken. Ik heb een schoenenkast, telt dat ook?

Wel of geen sieraden?

Sieraden. Altijd. Ik voel me naakt als ik geen sieraden draag. Ik hou ervan op te spelen met mijn sieraden, soms chique, soms rock, soms subtiel, soms opvallend en speels.

Wat is je favoriete film?
Forrest Gump, die heb ik zeker zes keer gezien. Never gets old.Maar Amelie en La Vita e Bella maken mijn top drie vol.

Goud of zilver?
Zilver. Het staat net wat rustiger bij mijn blonde haar en lichte huid. Hoewel ik ook wel van goud houd.

Als je jezelf in drie woorden moest omschrijven, welke zou je dan kiezen?
Ambitieus, grappig en dromerig.

Wat zou je speech zijn, als je iets belangrijks had gewonnen?
Waarschijnlijk iets met heel veel tranen en overdreven veel dankjewels. Of gewoon: dankjewel, doei hè. Ik ben best een goede publieke spreker, ik word niet nerveus ofzo, maar ik zou niet weten wat ik zou moeten winnen… Dat maakt het verzinnen van een bedankspeech ook wat lastig.

Wat zijn je favoriete blogs?
Ik heb er een aantal: Brouwertje.com, Annemerel.com, PerezHilton.com, en een aantal blogs over showbizz en schrijven. Check verder op zaterdag mijn wekelijkse hotspots.

Ik heb elf vragen verzonnen die jullie kunnen beantwoorden als je wilt:
1. Je gaat op wereldreis, waar gaat de reis sowieso heen?
2. Welke talen spreek je, of zou je nog willen leren?
3. Je mag één ding voor de rest van je leven eten, wat wordt het?
4. Waar heb je het meest spijt van in je leven?
5. Wat zou je aandoen op een date met Ryan Gosling?
6. Wat zijn jouw guilty pleasures op tv-gebied?
7. Deel je favoriete artiest, en waarom je zo’n fan bent?
8. Als je een andere carrière moest kiezen, wat zou je dan willen worden?
9. Waarom blog je?
10. Wat is je grote droom?
11. Wat zijn je favoriete blogs?

Have fun! Als je nog iets over me wilt weten, mag  je dat altijd aan me vragen.

6 gedachten over “Liebster: Things about me

  1. Leuk lijstje! Grappig om al die feitjes te lezen over iemand.

    Ik hou ook van de VS! Nu drie keer geweest (Las Vegas, New York en roadtrip Florida) en ben de volgende reis alweer aan het plannen. Love it! En wat liefff dat je mij noemt!

    • Graag gedaan, ik lees je blog altijd met veel plezier 🙂 Jaaa de VS is geweldig hè! Ik wil misschien volgende zomer/najaar gaan, maar dat ligt een beetje aan hoeveel we sparen. Een roadtrip kost veel geld 🙂

      Ik ben nog nooit in Florida geweest, daar wil ik echt nog heen! New York en Las Vegas wel, heerlijke steden allebei. Ben je ooit in Californië geweest? Dat is mijn allerfavorietste plek op de hele wereld 🙂

Geef een reactie

