Outfit of the week: Beyoncé, baby

Ik denk dat je wel kunt zien waarom ik deze post ‘Beyoncé, baby’ heb genoemd. Elke keer dat ik deze jurk (met BIG shoulders) en deze powerheels draag, voel ik me net Queen B. En daar hoort dan een pose bij die de Diva naar de troon steekt. Ik droeg dit op een romantisch avondje uit met Vriend.


Het licht in deze foto’s is niet geweldig, maar op één of andere reden heeft Nederland besloten gewoon twee dagen niet meer licht te worden. Alles is een grijze massa, en daarvan krijg ik heel veel zin om de hele dag te slapen en pepernoten te eten. Maar, on topic: de gloed is dus van onze prachtige (ahum) lamp.

Jurk: Redherring
Panty: H&M
Riem: H&M
Hakken: Van Haren
Oorbellen: Primark

Wat vind je van de outfit? Ben je zelf ook in zo’n pepernotenbui, by the way?

14 gedachten over “Outfit of the week: Beyoncé, baby

Geef een reactie

