Writerinheels.com is online!


Yes! Was het jullie al opgevallen? Ik ben sinds vandaag overgegaan op http//:writerinheels.com! Je kunt nog wel gewoon mijn oude link intikken, dan kom je automatisch op mijn dotcom-adres uit. En wat ben ik er blij mee. Het voelt net alsof mijn kindje naar de middelbare school gaat, haha! Binnenkort ga ik nog eens knutselen aan het design, maar daar ben ik nog niet zo’n held in. Tot die tijd: enjoy!

4 gedachten over “Writerinheels.com is online!

Geef een reactie

