Favorites: Urban Outfitters

Sinterklaas staat inmiddels als een malle op de deur te kloppen. Of eigenlijk mijn tante, die graag wil weten wat ik voor Sinterklaas wil. Maar ik heb een probleem: ik wil niets. Ofja, de dingen die ik wil zijn zo prijzig dat ik ze zelf al niet durf te kopen, en anders heb ik eigenlijk niets op mijn verlanglijstje staan. Dat bedoel ik niet lullig, want eigenlijk ben ik gewoon een tevreden mensch. Maar om wat inspiratie op te doen, bezocht ik Urban Outfitters, aangezien ons huis nog wel wat decoraties kan gebruiken!

$39

$14

$98

$12

$12

$32

$28

$39

$6

$30

Goed, niet alles past qua budget op mijn verlanglijstje. Maar ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was van de spullen die ze daar hebben. Voor een vrij redelijke prijs ook. Mochten jullie nog leuke cadeau-ideetjes hebben: shoot!

Wat zijn jouw favorieten van Urban Outfitters?

Foto’s: Urbanoutfitters.com

Geef een reactie

