Outfit of the week: Femme Fatale


Niet om even mezelf een veer in de reet te steken (remember Heinrich, anyone?), maar als Marilyn Monroe en Audrey Hepburn een liefdesbaby zouden hebben, zou het deze outfit zijn. Vind ik. Het silhouet doet me denken aan miss Hepburn, terwijl Monroe haar pittige scepter laat zwaaien over het vele rood. Anyway, ik voel me op en top vrouwelijk in dit jurkje, en ga zelfs een beetje met mijn heupen wiegen. Een beetje hè.










Bij de eerste zonnestralen dook ik meteen het balkon op. Wat was het lekker! Een tijdje later hing ik puffend boven mijn computer. Wat was het warm! Bleek de verwarming nog aan te staan, en de zon vol naar binnen te schijnen. Een beetje blonde actie dus, maargoed. Momenteel schalt ‘Dance in the Dark’ van Lady Gaga door de speakers en voel ik me awesome. Blond of niet.

Jurk: Primark
Panty: H&M
Schoenen: New Look
Ring: Forever 21
Oorbellen: Primark
Tasje: H&M
Zonnebril: Lacoste

Wat vinden jullie van de outfit?

5 gedachten over “Outfit of the week: Femme Fatale

  1. Pingback: Publicaties: JB Magazine « writerinheels

Geef een reactie

