My life in pictures: #1


Aangezien ik het altijd zo leuk vind om andermans leven binnen te gluren, besloot ik ook om mijn foto’s van Instagram maar eens te delen. Ik maak bij lange na niet zoveel foto’s als sommige meiden (ik voel me toch altijd een beetje lullig als ik in een restaurant mijn eten fotografeer), maar wellicht is het toch leuk. O ja, ik beloof dat het niet allemaal foto’s van mijn kat zijn.


Na duizend jaar zoeken, vonden Vriend en ik eindelijk een bank. We besloten niet voor een supermooie designbank te gaan die we wilden. Veertienhonderd euro kunnen we even niet ophoesten. Dus kozen we voor een heerlijke goedkopere plofbank. Met als voordeel dat we over vijf of tien jaar alsnog die dure bank kunnen kopen (en tot die tijd heerlijk kunnen ploffen).

Hoe vet is dit? Ik was al tijden niet meer in de HEMA geweest, en zocht een fijne handcrème. Toen zag ik deze gezichtsreiniger. Ik wil!!

Perfecte zondagavond met een heel lief Vriendje: Boer zoekt Vrouw, met een schaaltje aardbeien, vanille-ijs en slagroom. He knows me well.

Een tijdje terug gaven we Coco dit balletje. Ze was er dol op en rende er de hele dag achteraan (tot onze spijt, want: geluid!). Maar na één dag was ‘ie kwijt. Spoorloos. We haalden alles van zijn plek. Kasten, onder het bed kijken, in de wasmand, achter de wasmachine. We kochten dus nog een balletje. Ook dat was na een dag spoorloos. We begrepen er niets van. Toen we deze week het tv-meubel verschoven, zagen we ineens dat er aan de achterkant een gleuf zat, waar we niets vanaf wisten. En raad eens waar de balletjes lagen? Needless to say, Coco is niet meer te stoppen sinds ze haar balletje terug heeft.

Gezonde shake om mee te ontbijten: halfvolle vanilleyoghurt, banaan, appel en kiwi. Yum!

Mijn nieuwe winterjas: heerlijk warm en zacht! Ik was zo klaar met al die dunne modellen waar de knopen vanaf vallen dat ik nu dacht: zak er maar in, ik heb het warm deze winter.

Hoe moet ik nou werken met een poes die praktisch schreeuwt: NIET WERKEN BAAS!

De eerste avond op onze nieuwe bank. Chill! Eindelijk hebben we ruimte en hang ik niet bovenop Vriend. We keken Dexter. Het is nog niet zo gezellig, maar we zijn druk bezig met meubels aanschaffen.

Mijn niet-wegen-regel gaat er binnenkort aan… Maar met een goed doel!

Ik ga namelijk Bodieboost testen! En daarvoor moet ik natuurlijk wel weten hoeveel ik weeg, en hoeveel ik dan kwijt wil. Ik weet dat er niets af hoeft, maar ik voel me prettiger als ik terugga naar een figuur dat ik een jaar of twee geleden had. Net iets minder wobbly parts. Maar ik volg de methode vooral om gezonder tegen eten aan te kijken. Lees er meer over op dinsdag!

Is het geen dotje? Coco had deze week haar steralisatie-operatie en ik was natuurlijk een zenuwachtig wrak. Mijn kleine poesje, opengesneden, onder narcose. Wat nou als ze pijn had? Maar naderhand zagen Vriend en ik meteen dat het goed zat. Het sneetje is klein en netjes (hoewel ik het idee nog steeds niet leuk vind). Ik had een poes verwacht die treurig slapend en stoned in een hoekje zou liggen, maar niets was minder waar. Eenmaal thuis was ze haar energieke zelf, overal opspringen, komen knuffelen en lekker spelen.

Zo, dat was mijn week in foto’s. Wat heb jij deze week gedaan?

10 gedachten over “My life in pictures: #1

Geef een reactie

