Kunst: The Monster Ball Interludes


Kunst is persoonlijk. Ik vind het ook een moeilijk onderwerp: ik zet het niet zo snel op mijn blog, wat ik wil het helemaal niet door jullie strot duwen. Wat ik mooi vind, vind jij slecht en omgekeerd. Maar deze kunstenares is wat bekender, het medium meer mainstream, de muziek meer in mijn straatje (pop), en de stijl is lekker bizar. Lady Gaga. Ik wil het graag met jullie delen.

Je kunt vinden wat je wilt, maar Gaga is niet bang nieuwe en aparte dingen te proberen. Qua kunst kus ik de grond waarop ze loopt. Ik heb haar twee keer live gezien, en ze weet je zelfs in de omkleedpauzes te vermaken. Dan heeft ze zogeheten interludes. En deze zijn vrij bizar. I love it. Hoe vreemder hoe beter. Ik vind het kunst. Ik wil je graag deze bizarre visuele hoogstandjes laten zien uit The Monster Ball. Enjoy!


Paws up


The City


Intro


The Manifesto of Monsters


The Exorcist

Waarom ik het zo’n kunst vind, kan ik moeilijk zeggen. Het prikkelt me. Ik vind het gewoon echt mooi, heel stoer, en inspireert me om buiten hokjes te denken. Visueel gezien doet het me denken aan fashion spreads in tijdschriften, maar dan crazy fucked up in een video met dikke muziek. Ik wou dat ik de liefdesbaby van Lady Gaga en Nick Knight was. Zo vet!

Wat vind jij van de video’s?

Bron foto: gagazone.com

2 gedachten over “Kunst: The Monster Ball Interludes

Geef een reactie

