My life in pictures #2


Het is weer zaterdag, en dus tijd voor een samenvatting van mijn week. Met veel foto’s van eten (ik ben immers ‘op dieet’), een tv-meubel dat gebouwd wordt en mijn leesvoer. Zoals je hierboven ziet, heb ik iets teveel. En ja, die rechtste Vogue is twee maanden oud. Vogue vond het sindsdien niet nodig om mijn tijdschrift nog te bezorgen. I know, don’t get me started. Hoe zag mijn leven er deze week uit?

Wrap! Ik moest nog minstens zoveel inhoud eten, en dat allemaal in 1 wrap? Ik maakte er dus 1,5 wrap van. Wat zat ik vol!

Ik mag dan vanuit huis werken, ongezellig is dat niet. Kijk dit. Cuuuuuute.

Breakfast: griekse yoghurt, bosbessen en agavesiroop

Lunch voor twee personen: Bruin broodje met brie en komkommer, mjam!

Diner: Pasta met varkenshaas, brocolli en pesto van het recept van woensdag!

Donderdagavond had ik mijn eerste jokermoment! De hele week keek ik ernaar uit, en nu kon het me niet eens zo veel schelen. Bijzonder, dus voor mij werkt het dieet nu al.

Isn’t this perfect? Avondje Grey’s Anatomy kijken in bed.

Ik zat even aan de eettafel te lunchen, en hoppa: opgestaan, plek vergaan.

Girlscene’s Danique stuurde me een bedankje voor het interview dat ik voor ze maakte (dat 1 januari online komt). Zo lief!

Eindelijk wordt de kamer gezelliger: onze nieuwe boekenkast staat!

Detail: mijn appeltje. Ik voel me heel erg Sneeuwwitje.

Wat ik momenteel lees: The Answer. De schrijver (John Assaraf) is mijn favoriete coach op Law of Attraction-gebied. Zware kost, maar wel leerzaam!

Ik blijf in de flow. Mijn volgende op de leeslijst: De Attractor Factor van Joe Vitale.

Deel 1 van het tv-meubel is af. Nu nog twee andere kastjes, een glasplaat erop en nog vier kastjes erboven. Pfoe.

Zoals je ziet een week waarin ik veel at, veel kluste en veel las. Ik werkte nog meer hoor, maar ik ga geen foto maken van elke word-pagina die ik tik.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan?

4 gedachten over “My life in pictures #2

Geef een reactie

