Tien dingen die ik koop als ik €1.000.000 heb

Dan zou ik dat natuurlijk niet allemaal aan kleding opmaken. Natuurlijk. Maar een deel daarvan zou wel degelijk in mijn kast te hangen komen. Het leek me wel eens leuk om een lijstje te maken van de dingen die ik zou kopen als ik héél veel geld had.


1. Chanel 2.55
Het allereerste waarvoor ik naar de winkel ren in het geval mijn bankrekening ineens zes nullen telt, is een Chanel 2.55. Ooit spaarde ik ervoor, maar ik besloot dat ik van dat geld eigenlijk veel liever op vakantie ging. En dat was ook wel zo, maar toch zou ik hem heel graag hebben. Bedenk je eens waarbij je die allemaal kunt dragen? ALLES.

2. 3.1 Phillip Lim Pashli Satchel Bag
Een goede tweede zou deze schoonheid zijn. Ik weet dat hij de it-bag van het seizoen is, maar dat neemt niet weg dat ik de klassieke schoonheid nog steeds graag zou hebben. Het lijkt ook één van de weinige designertassen waarin ik een laptop zou kunnen vervoeren. Als je dan toch veel geld uitgeeft, kan het maar beter ook praktisch zijn, niet?

3. Michael Kors horloge
Ik was ooit een horloge-meisje. Ik droeg er elke dag eentje. Maar na een tijdje werd ik wel erg moe van dat ene exemplaar. Ik bestelde er nog een van Ebay maar die bleek, zelfs na inkorten, nog veel te groot. Sindsdien draag ik eigenlijk nooit meer horloges. Maar met een Michael Kors horloge zou daar wel verandering inkomen, kan ik je beloven. Ik zou hem alleen niet in goud willen, want dat past niet bij mijn lichte huid. Ik zou eerder voor rosegoud of zilver gaan. Maar een horloge van meer dan tweehonderd euro past even niet in mijn budget.

4. Christian Louboutin hakken
Het maakt me eigenlijk niet eens uit welke, als het om Louboutin gaat. Sinds ik ze aan de voeten zag van elke beroemdheid naar wie ik opkeek, wil ik ze ook. Ook hiervoor heb ik nog een tijdje gespaard, maar dat geld is uiteindelijk op mijn spaarrekening blijven staan voor een reis naar Amerika. Wat ben ik verstandig hè?

5. Tiffany & Co
Wat dan ook. Echt. I don’t care. Bring me the diamonds!

6. Mulberry Bayswater
De zwarte of de bruine. Of allebei, als ik dan toch teveel geld heb. Ik vind het een heerlijke stijlvolle tas. En een stuk praktischer dan natuurlijk de 2.55. Dus dit zou waarschijnlijk mijn boodschappentas worden (een mens kan dromen toch?)

7. Een big ass huis in een warm klimaat
Goed, hiervoor moet ik iets meer dan 1 miljoen bezitten. Maar mocht het lot mij gunstig gezind zijn, dan zou ik zeker een huis kopen in zuid Californië. Ik ben er nu twee keer geweest en het is echt de hemel op aarde. Dat klimaat! Het is gewoon het hele jaar door vijfentwintig graden. Kerstmis vieren ze gewoon zonder trui. En dan is een lekker huisje met zwembad niet mis natuurlijk. Niet per se bovenstaand, maar die zag er wel gezellig uit.

8. Appartement in Parijs
Mijn favoriete stad. J’adore. Hoe heerlijk zou het zijn om van daaruit langs de seine te slenteren, te shoppen op vintagemarktjes, en te ontbijten op het balkonnetje met een verse croissant? Hmmmm.

9. Porsche 911
Ik geef niets om auto’s. Ik heb er niet eens één, terwijl ik wel mijn rijbewijs heb. En ik rijd liever niet dan wel in het wrak dat mijn Vriend bezit (die we liefkozend Napoleon noemen). Maar mocht ik dan eindelijk het geld hebben, dan zou ik zeker deze mooie auto kopen. Stijlvol, snel en een randje gevaarlijk. Spannend!

10. Alle nagellakjes die Catrice ooit heeft gemaakt
Ervan uitgaande dat ik tegen die tijd een nagelstyliste heb (ik bijt nagels!), dan zou ik meteen een goede collectie nagellak aanschaffen. Alle kleurtjes, en dan zou ik elke twee dagen een ander kleurtje dragen. Oeh, met nailart!

Uiteraard zou ik eerder reizen, een deel aan familie geven en een deel aan een goed doel geven. Maar dat staat zo saai. Ik ben ook helemaal niet zo heel materialistisch. Ik verplichtte mezelf om na te denken over tien materiële dingen die ik zou willen hebben als ik een miljoen euro had. En dat is (met moeite!) gelukt.

Wat zou jij willen hebben als je een miljoen euro had?

Bron foto’s: paloma81.blogspot.com, backseatstylers.com, chictopia.com, missjey.com, says.com, paris-lodge.fr, blog.hustlestrategy.com, carscoop.blogspot.com, facebook.com, deviantblonde.net

4 gedachten over “Tien dingen die ik koop als ik €1.000.000 heb

Geef een reactie

