My week in pictures #3

https://i1.wp.com/distilleryimage10.s3.amazonaws.com/995e49be3af011e2ad6322000a9f14f2_7.jpg

De tijd vliegt! Er zit alwéér een week op. Vorig weekend bracht ik door bij mijn ouders in mijn oude slaapkamer. Zo gezellig! Leuk om even terug te zijn waar alles begon. Ik zag een oude quote aan de deur hangen die me hielp toen ik net begon met The Law Of Attraction, speelde een bordspel met mijn ouders, en bezocht twee verjaardagen van mijn beste vriendinnen. Maandagavond was ik weer terug en begon mijn intensieve werkweek pas echt!

https://i1.wp.com/distilleryimage1.s3.amazonaws.com/f22e7a503af011e2904b22000a1f8c1d_7.jpg
Dit weekend nam ik eens lekker vrij. Normaal gesproken ben ik dan nog wel aan het werk, maar op een klein artikeltje voor BN/De Stem na, besloot ik weinig te doen (zie je wel, toch nog werk!). Ik pakte mijn oude laptop erbij en besloot even een uurtje sims te spelen. En wie maakte ik daar toch?

https://i2.wp.com/distilleryimage1.s3.amazonaws.com/37299e0a3af111e2a07422000a1fab83_7.jpg
Maandagmiddag ging ik naar de verjaardag van mijn één van mijn twee beste vriendinnetje. En ik kwam als eerste aan, afgezien van deze twee feestbeesten. Zo’n komisch gezicht! ‘S middags was het trouwens nog super gezellig toen onze derde musketier ook nog kwam.

https://i0.wp.com/distilleryimage7.s3.amazonaws.com/9ed88a7a3af111e29b9b22000a1f96c5_7.jpg
Mijn BodieBoost-ontbijtje van week 2: kwark met banaan! Wat is die Lidl kwart zoet! Alle smaken.. Ik heb nu vanille, aardbeien en passievrucht geprobeerd en als ik kronen had, dan sprongen ze uit mijn mond. Hoewel de zoetheid wel went. Maar ik zal blij zijn als ik volgende week weer minder suiker-producten kan eten.

https://i0.wp.com/distilleryimage10.s3.amazonaws.com/6d995a6a3af211e2979622000a1fb04f_7.jpg
Ik had een drukke week! Ik had maar liefst zeven interviews! Pfoe.

https://i1.wp.com/distilleryimage6.s3.amazonaws.com/99d5f3223af211e29d8c22000a1fbd8b_7.jpg
Coco kreeg ineens een ingeving om aan de bank te gaan bijten? Sinds we deze keep off-spray gebruiken doet ze het niet meer. Toch wel fijn met een nieuwe bank.

https://i2.wp.com/distilleryimage11.s3.amazonaws.com/f47a92103af211e2a5d322000a1f90e5_7.jpg
Dinsdag verveelden vriend en ik ons en de hoogst gewaardeerde film op ons filmkanaal kreeg een 5.8 (!!) Dus we besloten een dvd’tje op te zetten. Een van mijn favoriete animatiefilms: Despicable Me.

https://i2.wp.com/distilleryimage2.s3.amazonaws.com/3600b2e63af311e28e5d22000a1f979a_7.jpg
Op maandag gebruikte ik mijn eerste joker voor een stukje taart. Dat betekende dat ik de rest van de week nog maar één joker kon gebruiken, en ik moet bijna huilen als ik eraan denk (oké, niet echt. Maar toch). Donderdag is mijn standaard jokermomentje: snoepen bij Expeditie Robinson. Omdat de truffelpepernoten waren uitverkocht (Boehoe!), maakte ik een mix van gewone & chocoladepepernoten.

https://i2.wp.com/distilleryimage1.s3.amazonaws.com/8332db203af311e28dba22000a1f97e5_7.jpg
Do not ask me how she got there.

https://i1.wp.com/distilleryimage10.s3.amazonaws.com/bb143d903af311e2ab4322000a1fa430_7.jpg
Coco heeft sinds eergisteren ineens een bult op haar onderlip. Hij is helemaal dik. Ze lijkt wel Jay Z! We hebben geen idee wat het is, en de dierenartsassistente wilde niet op basis van een foto zeggen wat er was, dus we gaan vanochtend even langs om ernaar te laten kijken. Laten we hopen dat er niks aan de hand is!

Volgende week heb ik een spannende week: ik ga namelijk een gastcollege geven op mijn oude opleiding! Spannend!

Wat hebben jullie deze week gedaan?

10 gedachten over “My week in pictures #3

  1. Ah wat een geweldige foto’s zeg! Zo te zien heb je een leuke week gehad. Simsen is altijd leuk. En die katten spray. Geniaal. Ik zou willen dat we daar eerder op gekomen hadden toen we nog katten hadden!

    • Ja, het werkt echt! Toen we nog in een studio werkten, gebruikten we het ook op het bedframe, maar dat werkte niet. Maar nu wel! Ze ligt nog wel op de bank, maar bijt er niet meer in, dus blijkbaar een goed idee 🙂

  2. echt hele leuke foto’s! Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met Coco!
    Vroeger speelde ik ook atlijd sims, nu red ik het niet meer qua tijd maar zo heel af en toe wil ik het nog weleens doen haha.

    • Dankjewel! Ze heeft een spuitje gehad, want het was een allergische reactie (al weten we niet waarop). Waarschijnlijk is het in een aantal dagen weg, en het is ook niet gevaarlijk. Het was wel best een heftige reactie, zei de dierenarts. Zag er best sneu (en grappig!) uit. Ik had ook echt al maanden geen sims meer gespeeld, maar had er spontaan zin in! 🙂

Geef een reactie

