Outfit of the week: Like a rainbow

Normaal komen mijn outfitposts op donderdag. Maar in dit geval ging het gesprek op woensdagavond zo: ‘Het is al donker! Laten we morgenvroeg foto’s maken’. Die ochtend erna hees ik me kreunend uit bed, in de jurk en make-up, en schoten we een aantal foto’s. Waarop ik het merendeel heel slaperig kijk. En aangezien ik daarna een interview had, had ik pas ’s avonds tijd ze online te zetten. Ik besloot de foto’s te bewaren voor een dag waarop ik nog geen blogpost gepland had. Dus, daarom deze week op zondag.

Ik had geen idee of ik deze tui/jurk al een keer gefeatured heb. Iets zegt me van wel, maar ik had vanochtend echt geen zin om te kijken. Ik draag deze truijurk zo vaak dat hij dan wel een extra plekje verdient. Het is een van mijn favoriete thuiswerkoutfits. Zo comfi, en je bent binnen twee minuten aangekleed. Had ik al gezegd dat bijna alles in mijn kast van H&M komt?

Trui: H&M
Rokje: H&M
Panty: H&M
Schoenen: H&M
Oorbellen en ring: Primark

Wat is jouw favoriete thuiswerkoutfit?

16 gedachten over “Outfit of the week: Like a rainbow

Geef een reactie

