Outfit: The Teacher

DSC_0830 copy

Deze jurk doet me altijd denken aan een bibliothecaresse, of een secretaresse, of een lerares. En laat ik dat laatste nou gisteren hebben meegemaakt. Ik gaf een gastcollege! En dus stond ik de avond van te voren met drie jurkjes voor de spiegel. Wordt het een rode, een blauwe of deze? Nou, het lijkt me duidelijk. De foto’s zijn trouwens binnen gemaakt, en ’s avonds. De kwaliteit is misschien wat minder. Excuus daarvoor!

DSC_0806 copy

DSC_0805 copy

DSC_0804 copy

DSC_0833 copy

DSC_0808 copy

DSC_0810 copy

DSC_0827 copy

DSC_0823 copy

DSC_0834 copy

Mijn gastcollege ging trouwens hartstikke goed. Ik heb het altijd al leuk gevonden om mensen te helpen, goed advies te geven en te praten voor een groep. Bij presentaties stond ik altijd vooraan.En met dit mooie jurkje aan, voelde ik me helemaal goed. Ik heb dit jurkje denk ik al vijf of zes jaar, maar herontdekte het jurkje gisteravond ineens. Ik ben opnieuw verliefd.

Jurk: H&M
Panty: H&M
Hakken: Zara
Ring: Primark

Herontdekken jullie ook wel eens een kledingstuk?

8 gedachten over “Outfit: The Teacher

Geef een reactie

