My life in pictures #4

Ik sta er elke keer weer van te kijken hoe erg de tijd vliegt. Deze week was rustiger dan vorige week, toen ik zeven interviews had. Maar ik maakte wel iets mee wat ik super leuk vond: ik gaf een gastcollege! Meer daarover in de ‘MLIP’ #4

Ik eindigde vorige week zondag in de bioscoop aan de Oudegracht. Door de kou gefietst, om lekker op te warme bij een geweldig leuke film. Ik had nog vrijkaartjes, die ik een keer gewonnen had, dus die kwamen goed van pas! Mijn jokers waren al op, dus ik nam niks lekkers. Gelukkig zat er genoeg lekkers in de film (Benja Bruijning, Jacob Derwig) om te bewonderen.


Ik deed deze week deze workout (aanrader!) op deze hakken. Een work out op hakken? Ja echt.


Ik hou niet zo van vlees, bijna alleen maar van gepaneerd vlees. Dus in plaats van een duur biefstuk kozen we voor een kipschnitzeltje. De frietjes kwamen uit de oven, dus het was best een gezond gerecht.


Maandag sneeuwde het voor het eerst. Ik had een uur yoga (met sneeuwvlokjes als ik uit het raam keek, zo mooi!), en sprak daarna af met mijn oude lerares om bij te kletsen en een briefing te krijgen over het gastcollege dat ik woensdag zou hebben. Maandag en dinsdag spendeerde ik dus aan het voorbereiden van dat college. En dinsdagavond maakte ik gebruik van mijn eerste van de vijf jokers: een bakje pepernoten met chocoladepepernoten. Trouwens: ik keek donderdag in de supermarkt.. waren ineens alle pepernoten weg! Één dag na Sinterklaas! Wat een schande. Ik wilde nog een lekker zakje pepernoten halen.


Woensdag was het dan eindelijk zover! In het begin van mijn gastcollege was ik nog een beetje nerveus. Maar na een minuut of vijf ging dat helemaal weg. Ik vond het super leuk om te doen. De studenten moesten een opdracht maken, die ik daarna van advies moest voorzien. Gek! Sommige studenten kende ik nog, omdat ik ze eerder in een groepje had gehad, en er zat zelfs iemand bij de groep bij wie ik in het eerste jaar had gezeten! Op de foto staan trouwens de mannen die erbij waren (waarvoor props!). In totaal waren er zo’n dertien studenten.


Deze week at ik vegetarische couscous. Ik zat echt super snel vol. Kan dat door de falafelballetjes komen? Die vind ik zo erg vullen.


Donderdagavond was ik een avondje alleen thuis. Ik keek Expeditie Robinson met onderstaande joker, schreef een blogje, werkte nog wat interviews uit, en keek een aflevering Grey’s Anatomy. Ik vind dit zo schattig dat ik er een foto van moest maken. Coco komt altijd bij me liggen, op een of andere manier is ze graag zo dicht mogelijk bij ons.

IMG_20121206_210412
Twee dagen lang kon ik aan niets anders denken dan Doritos Nachos Cheese. Ik heb géén idee waarom, maar ineens had ik behoefte aan een hartige snack. En deze is een van mijn favorieten. Ik nam dus een lekker bakje chips terwijl ik Expeditie Robinson keek.


Na aanleiding van dit filmpje van Mascha, kocht ik bij de Action dezelfde speeltjes die zij had. Zulke prijzen kon ik immers niet laten liggen. Het boksballetje is een totale flop, Coco doet er niks mee. Maar de tunnel met balletjes vind ze geweldig. Ze heeft er al een paar keer mee gespeeld. Aanrader dus voor iedereen met een poes. Kost nog geen twee euro, geloof ik! *einde saaietruttenverhaaltje*

Vanavond vier ik Sinterklaas met mijn familie (jeej!). Maar eerst ga ik lekker een dagje naar de Fashiobash van ShopVIP en Masters of LXRY. Ik heb namelijk kaartjes gewonnen via Beautygloss. Ik ga er heen met mijn vriend, en laat je weten of ik iets gekocht heb! Voor zondag staat nog niets op de planning. Behalve schoonmaken. Maar dat staat altijd op de planning.

Wat hebben jullie deze week gedaan?

2 gedachten over “My life in pictures #4

Geef een reactie

