Sinterklaascadeau’s

DSC_0801

Afgelopen weekend was het dan zover. Sinterklaas zat allang met zijn baard in het Spaanse zonnetje, maar mijn familie vierde het zaterdagavond pas. Een heerlijke traditie. Met mijn opa, tante, oom, ouders, zusje en Vriend in een kring. Lekker kletsen, wijntjes drinken en pakjes uitpakken. Mijn vader verdeelt de pakjes (zodat iedereen gelijk aan de beurt komt). Dit jaar aten we ook heerlijke homemade appeltaart, naar mijn oma’s recept. Omdat ze er vorig jaar nog wel bij was, en op deze manier toch nog een beetje bij de familieavond aanwezig kon zijn. Ik vond het niet alleen lekker, maar ook een mooi gebaar. Maar het was niet alleen gezellig, er werden ook heel wat pakjes uitgedeeld. Kijk je mee naar wat ik gekregen heb?

Met de klok mee:

– De dagboeken van Bridget Jones
De originele chicklit, heerlijk!
– Hollandse Pot
Ik wilde graag nog een kookboek, en dan niet Mexicaans. Krijg ik een kookboek Hollandse Pot, wat ik dus nóóit eet. Wie weet binnenkort wel, ik ga zeker iets uit het boek maken!
– Pink Ribbon Agenda
Ik zocht nog een agenda voor mijn werk. Krijg ik deze mooierd!
– Catisfaction
Coco werd ook verwend!
– Gourmet
Wilde ik eigenlijk niet aan de kat geven omdat je dan hoort dat ze nooit meer anders willen. Maar het zijn maar een paar zakjes en voor een keertje of drie kan geen kwaad toch? Ik weet zeker dat Coco het heerlijk zal vinden! Prinsesje dat het is.
– Witte crunchy chocoladeletter M
Ik hou eigenlijk helemaal niet van witte chocolade. Toen ik vijftien was wel, en sindsdien denkt mijn opa dat nog geloof ik, haha. Ach, ik eet zelf lekker een stuk en deel de rest wel uit.
– Oogschaduw mousse
Ik vroeg eigenlijk oogschaduwbasis maar iemand van DA maakte mijn ouders wijs dat dit hetzelfde is. Ik ga deze ruilen dus.
– BB Cream Garnier
Ik was al een tijdje benieuwd naar BB Cream, en ik ben echt blij dat ik deze heb gekregen. Kan niet wachten om ‘m te testen!
– Nagellak
Bijzondere kleur. Bruin met parelmoer, heel mooi voor in de winter. Nu nog lange nagels!
– Sophie Kinsella – Aanpakken! 
Ik geniet altijd heel erg van de boeken van Kinsella. Dus ik vroeg er eentje die ik nog niet gelezen heb (en die zijn schaars!)
– Sophie Dahl – Van seizoen naar seizoen
De prachtige Sophie Dahl heeft een prachtig kookboek gemaakt. Geweldig om in te kijken, en om wat recepten te testen, natuurlijk!

Ik ben echt ontzettend dankbaar. Ik ben zo verwend! Ik bleef maar cadeautjes krijgen. De komende dagen gooi ik dus al mijn andere boeken aan de kant, en kruip ik met ‘Bridget Jones’ op de bank. Ik vind het altijd jammer dat zo’n avondje zo snel voorbij gaat. Ik kijk er weken naar uit, en na een paar uurtjes is het weer klaar. En dan niet vanwege de cadeautjes hè, maar vanwege de gezelligheid!

Hoe hebben jullie Sinterklaas gevierd?

Ps. Vandaag staat er een artikel van mijn hand op Girlscene. Check de homepage!

9 gedachten over “Sinterklaascadeau’s

  1. Ja, Aanpakken is echt de leukste.

    BB Cream werkt heel fijn! Gebruik het wel met mate, anders heb je overal bruine randjes die moeilijk weg te smeren zijn. Beter een beetje bijsmeren dan weg te moeten halen!

Geef een reactie

