Hij staat!

Ja, mensen. Mijn drie jaar durende natte droom is uitgekomen: ik heb eindelijk een eigen kerstboom. Samen met Vriend tuigde ik ‘m maandag op. Onder genot van een kerstplaylist en kersenthee. Ik wist niet zo goed welke kleur kerstballen ik moest kiezen dus ik ging voor twee klassiekers: zilver en donkerblauw. Donkerblauw is mijn favoriete kleur, dus ik wist meteen dat die erin moest. De kerstboom zelf komt van IKEA, en kost maar een euro!
De actie geldt tot en met zondag. Als je voor twintig euro een kerstboom koopt (die je zelf mag uitzoeken) dan krijg je een waardebon van negentien euro terug. Deze moet je in januari besteden. Het vinden van een kerstboomstandaard was nog niet zo makkelijk als je zou denken. Half Utrecht zijn Vriend en ik afgereden. Bij IKEA waren ze al uitverkocht. Bij Blokker ook. Bij Xenos en Action hadden ze ‘m niet, Hema ook niet. In wanhoop zijn we toen naar de andere kant van Utrecht gereden naar een Gamma. En thank god, daar hadden ze ze nog.

Zal ik je een tipje wat betreft kerstversiering geven? Bij Wibra heb je heel veel goedkope kerstversiering. Wij liepen er per ongeluk tegenaan, en zagen hoe mooi hun kerstballen zijn (en goedkoop!). En dan bedoel ik niet Wibra-mooi, nee écht mooi. Nobody can tell.

Staat jullie kerstboom al? Welke kleuren versiering hebben jullie gekozen?

5 gedachten over “Hij staat!

  1. Pingback: Publicaties: JB Magazine « writerinheels

Geef een reactie

