Outfit of the week: Fall leafs

DSC_0777 3blog
Brrrr, wat is het koud buiten. Dat kun je misschien op bovenstaande foto niet van mijn gezicht lezen, maar hieronder zie je er een aantal waarbij het wèl te zien valt. Maar wat is er heerlijker dan met zulke kou lekker binnen te zitten? Dat doe ik dan ook met liefde. Dit jurkje is één van mijn winterfavorieten. Het is simpel, en tevens het enige bruine jurkje dat ik heb. En het fijne daarvan is dat het dan weer bij mijn enige warme laarzen past: bruine! Kortom: een outfit die ik regelmatig uit de kast trek.

DSC_0778 2blog

DSC_0787 kopieblog

DSC_0775 3blog

DSC_0783 2blog

DSC_0793 kopieblog

DSC_0790 2blog

DSC_0794 kopieblog

What I’m wearing:
Jurk: H&M
Panty: H&M
Schoenen: Hush Puppies
Oorbellen: Geen idee..
Ring: Forever 21

Draag jij vaak bruin?

Ps. Thank god heb ik ook eens een good hair day kunnen meepakken op camera.

17 gedachten over “Outfit of the week: Fall leafs

  1. Leuke outfit, staat je goed! 😀 Ik heb nog even een vraagje: ik heb deze lay-out ook een tijdje gehad, maar hoe stel je dat ‘lees de rest van dit artikel’ in? Ik vond het zo vervelend dat mensen zo’n eind naar beneden moesten scrollen om bij het volgende artikel te komen.. 😉

  2. Het is nooit te laat voor een welgemeend compliment, hoop ik 😉 Ik las dat je jezelf te dik vond etc. Absoluut niets van waar, je hebt echt een prachtig figuur, tenminste niet zo broodmager 🙂

    Leuk jurkje ook ! Ik ben best benieuwd hoe dit combineren zou met klassieke pumps en een mooie dunne panty, zou volgens mij ook prima gaan 🙂

    PS: Kijk wel uit met de keuze van je bh, degene die je op deze foto’s draagt tekent aan de randen van de cups wel vrij duidelijk af 😉

Geef een reactie

