My life in pictures #5

Deze week had ik in eerste instantie een vrij rustige week. Lekker een kerstboom optuigen, een nieuwe serie kijken, en heel wat Bodieboostreceptjes maken. En toen kreeg ik op donderdag ineens een spoedopdracht. Druk! Maar wel heel leuk. Kijk je mee naar mijn week?


De lunch van deze week: twee volkoren boterhammen met zalm! Maandag had mijn vriend ook nog wat makreel gehaald. Daaronder een likje kruidenkaas. Super lekker!


Maandag zochten Vriend en ik eindelijk een kerstboom uit. Na lang zoeken vonden we het perfecte boompje.


Hij stond! Na drie jaar elke Kerst dromen over ooit een eigen kerstboom hebben, had ik dan eindelijk een eigen kerstboom!


Zo mooi!


En een kerstboom optuigen kan natuurlijk niet zonder kerstplaylist. Deze van Miss Lipgloss beviel zeker.


’s Avonds begonnen Vriend en ik aan seizoen Ć©Ć©n van Breaking Bad, een serie die wel al een tijdje wilden zien en die Vriend voor Sinterklaas kreeg.


Coco genoot ook zichtbaar deze week (ja, een weekverslag is niet compleet zonder foto van mijn kat, sorry jongens. Bite me)


Ik at heerlijke risotto met koolvis, paprika en champignons. Vanavond eet ik nog een keer risotto, en morgen groentenlasagne. Daarna is het tijd voor week vijf van Bodieboost!


Woensdag was ik heerlijk een avondje alleen thuis. Ik at een kommetje van mijn favoriete soep, en een half ciabattabrood met olijfolie en zout en peper. Zo lekker! De rest van de avond keek ik Grey’s Anatomy.


Omdat ik op een of andere manier alle planten in mijn huis dood laat gaan, en dit plantjes’ voorganger al maanden dood was, kochten we maar weer een nieuwe. Een heel lieve lichtroze plant. Ik mag hopen dat deze het wel volhoudt. Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Wat heb jij deze week gedaan?

4 gedachten over “My life in pictures #5

  1. Wat een leuke foto’s šŸ™‚ En super tof dat je een kerstboom heb! Ik wilde dit jaar ook gaan versieren thuis, maar er is niets van gekomen šŸ˜”
    Volgend jaar beter! Hoop ik… Enne Coco is schattig šŸ˜€

Geef een reactie

