Masters of LXRY & FASHIONBASH by ShopVIP.com

IMG-20121212-WA0006

Wat een verassing, toen ik een tijdje terug ineens een mailtje kreeg met als afzender ‘Carolien Spoor’. Je weet wel, die actrice die ooit in GTST speelde. Bleek dat ik kaartjes had gewonnen voor de FASHIONBASH van ShopVIP.com via Beautygloss.nl. Superleuk! Ik nam Vriend mee, en vertrok vorige week zaterdag naar de RAI in Amsterdam om te shoppen voor het goede doel, en me te verbazen over de luxe op de Masters of LXRY-beurs (de voormalige Miljonairsfair).

IMG-20121212-WA0001
Dit jaar werd voor de tweede keer een FASHIONBASH gehouden. Super leuk! Allemaal BN’ers die hun kleding verkopen voor het goede doel. En voor heel lage prijzen! Er hingen zelfs Lous Vuitton tassen en ik hoorde van iemand dat ze een Chaneljasje gescoord had.

IMG-20121212-WA0005
Er werden ook nieuwe merken verkocht

IMG-20121212-WA0002
Ik kocht bijna deze hakken van United Nude, totdat ik zag dat er zo’n bandje tussen je tenen zit, brrr. Wel heerlijk om rond te neuzen in alle spullen.

IMG-20121212-WA0003
Een aantal van de BN’ers die hun kleding afstonden aan de FASHIONBASH.

IMG-20121212-WA0004
Ik kocht dit leuke jurkje. Heerlijk vrolijk, voor in de zomer. Met een riem, een grote zonnebril en hoge hakken. Ik zie het voor me. Het jurkje is van zangeres Coosje Smid geweest! Die zwarte mouwen horen bij mijn jurkje dat ik al aanhad haha.

IMG-20121215-WA0000
Er waren ook nog BN’ers aanwezig, Marly van der Velden, Ferry Doedens en Carolien Spoor (niet op de foto). Ik geloof dat je een meet & greet met ze kon winnen.

IMG-20121212-WA0000
Je kon op de Masters of LXRY-beurs ook een leuk intiem tuintje uitzoeken.

IMG-20121212-WA0010
Of wil je liever een facelift of liposuctie? Leuk moment: de blik op het gezicht van de man die foldertjes uitdeelde, die vroeg of Vriend mijn partner was, en ik zei: ‘Nee, alleen mijn geldkoe’. Volgens mij geloofde hij echt dat we miljonair waren.

IMG-20121212-WA0011
Vriend wilde deze auto wel. Ik begrijp niet wat je er mee zou moeten. Wanneer rij je hier mee?

IMG-20121212-WA0009
We twijfelden nog wel even of we deze in de hal zouden hangen. Maar deze kroonluchter is ongeveer net zo groot als ons appartement.

IMG-20121212-WA0008
Dit vond ik het gaafste. Een kunstwerk van een schedel afgezet met diamandjes. Maar reteduur (ik geloof dat ik tweehonderdduizend euro las!)

Uiteindelijk liep ik dus weg met een goedkoop jurkje. Terwijl ik op de Miljonairfair was, dus ik was heerlijk Nederlands gierig. Ik schaam me er bijna voor. Maar ik kwam er wel achter dat tussen het geweld van privé vliegtuigen, dure auto’s en liposucties, ik me heel erg zou schamen als ik echt geld had en daarheen zou gaan. Het is toch een beetje treurig om er zo mee te koop te lopen, vind ik. Hoewel ik niks tegen rijk zijn heb, integendeel. Bring it on! 😉

Zijn jullie ooit naar de Miljonairsfair geweest?

Zijn jullie wel eens

6 gedachten over “Masters of LXRY & FASHIONBASH by ShopVIP.com

  1. Wauw, wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg! Ik ben nog nooit naar de Miljonairsfair geweest, alhoewel ik wel graag zou willen! Maar je moet er voor uitgenodigd worden en je mag er niet zomaar zelf heen gaan, toch?

    Leuk jurkje trouwens!:)

    Liefs,
    Lisa
    PS; doe je mee met de christmas giveaway op mijn blog?

    • Hai! Neehoor, je kunt gewoon een kaartje kopen geloof ik. Ik zag dat ze iets van dertig euro waren. Dus wie weet kun je volgend jaar gaan? Al vond ik het eigenlijk veel kleiner dan verwacht. Ik zou er zelf geen dertig euro voor overhebben. Dankjewel voor het compliment over het jurkje :)!

Geef een reactie

