Make-up: Green smokey eyes

oogjeSorry, onscherp.

Een aantal jaar terug was ik volledig in de ban van make-up. Ik vond het heerlijk om een hele dag mee te spelen, kocht voor veel geld op Ebay kwasten en buitenlandse make-upmerken. Maar op een of andere manier zakte mijn enthousiasme met de jaren, en sinds ik studeer is het eigenlijk weg. Omdat ik een Vriend kreeg en steeds heen en weer moest reizen, propte ik wat simpele make-up in een toilettasje en droeg ik elke dag alleen mascara en concealer. Later kocht ik daar nog wel een foundation bij, maar zeker sinds ik thuiswerk zijn er meer dagen dat ik geen make-up draag dan wel.

Ik ben trouwens best verdrietig als ik zeg dat ik bijna geen make-up meer heb. En dat ik geen idee heb waar mijn uitgebreide kwastenset zich bevindt (ik heb er nog vier, van de dertig ofzo). En waar zijn mijn andere blushes, highlighters en bronzers? Ik heb er van alles nog één. Gelukkig heb ik nog wel mijn 88 palette. En daar kun je veel looks mee maken.

De laatste tijd raak ik weer steeds enthousiaster over make-up, en ik denk eraan om wat nieuwe spulletjes te kopen, mocht ik mijn kwasten + make-up in mijn ouderlijk huis niet meer kunnen vinden. Maar genoeg daarover. De laatste dagen probeer ik dus weer uitgebreide ooglooks uit. Ik kom het huis niet echt uit, maar het is toch een leuk tijdverdrijf. Deze keer maakte ik een groene smokey eye. Ik ben geen make-up guru, en ben verre van perfect. In feite ben ik een soort newborn amateur. Maar toch vond ik het leuk om mijn ooglook te delen. Ik dacht namelijk altijd dat groen niet zou staan bij blauwe ogen, maar dat blijkt nu dus (naar mijn mening) een fabeltje.

DSC_0796bloggie
Full face (let niet op het bierkratje, is nog van een feestje)

DSC_0802bloggie

DSC_0799bloggie
Let niet op mijn stomme mond, ik heb gewoon een rare glimlach

DSC_0801bloggie

DSC_0806bloggie

Wat vinden jullie ervan? 

8 gedachten over “Make-up: Green smokey eyes

  1. Pingback: My life in pictures #6 « writerinheels

Geef een reactie

