Filmpje: Shoplog Action


Het is dan zover: het is weer eens tijd voor iets nieuws! Ik heb een shoplog-filmpje gemaakt van mijn bezoek aan Action. Ik raakte geรฏnspireerd door Mascha van Beautygloss.nl Kijk je mee wat ik gekocht heb? En laat je weten of je het leuk vond om een keer een filmpje te zien?

En OMG. Die still.

Komen jullie vaak bij Action?

15 gedachten over “Filmpje: Shoplog Action

  1. Milou, je moet echt vaker filmpjes maken ๐Ÿ˜€ Je doet het echt ontzettend leuk. Ik hou trouwens van Action. Waar in Utrecht zit de Action eigenlijk? Ik kom er eigenlijk alleen als ik in Spijkenisse ben ๐Ÿ™‚ Voor vooral cosmetica dingen! Ben benieuwd naar je volgende filmpje ๐Ÿ˜€

  2. Pingback: My life in pictures #6 « writerinheels

  3. Leuk, vaker doen!

    Action is geweldig. Ik heb daar laatst kerstcadeautjes gekocht. Gewoon voor de lol, want eigenlijk doen we geen cadeautjes met kerst. Ik had een mandje met een berg erop en bij de kassa stortte ik alles in รฉรฉn keer op de band. Kostte in totaal 30 euro. ๐Ÿ˜€

  4. Pingback: Film: 50/50 « writerinheels

Geef een reactie

