My life in pictures #6

Weer een week voorbij! En nu is het al bijna Kerst! Deze week was een rustige week qua werk. In het begin had ik het druk met een artikel, maar daarna had ik tijd om bij te komen. Beginnen aan een visionboard, veel make-uplooks uit te proberen, lekker koken en ik heb deze week ook één van mijn grootste angsten overwonnen. Yes!

Normaal gesproken ben ik in het weekend druk met 1001 dingen, maar deze zondag besloot ik rustig aan te doen. Lekker uit te slapen, en met een pot thee mijn boek uit te lezen. Heerlijk. Ik wou dat alle zondagen zo waren. De review van het boek lees je hier.

Ik kijk bijna elke dag wel even op Film1 of er nog een goede film wordt uitgezonden. Maar dat valt eigenlijk vaak tegen. Dus denk je over een abonnement op Film1? Ik zou het niet doen. Er zijn avonden bij waar de hoogste IMDB-waardering een 5,8 is. Ja, dan vraag je je af waarom je meer dan tien euro per maand betaalt. Deze week was er gelukkig ook My Week with Marilyn op, dus die keek ik. De review lees je hier.


Coco laat nogal duidelijk blijken dat ze aandacht wil. Één van haar favoriete plekjes is op mijn bureau gaan liggen voor mijn laptop. Waardoor ik mijn armen dus in heel vreemde vormen moet buigen om te kunnen typen.


Ik printte een heel aantal worksheets van JessicaMullen.com uit. Wat een heerlijke worksheets. Je wordt er meteen helemaal vrolijk en dankbaar van. Het brengt je in een positieve mood.


Normaal gesproken zijn de recepten van BodieBoost lekker, maar deze vond ik echt te smerig voor woorden. Basmatirijst met champignons, spinazie, en falafelballetjes. Ik kreeg het niet helemaal weg. Misschien had ik de steeltjes van de spinazie af moeten halen, maar het was überhaupt vrij droog.


De dag erna spaarde ik een portie zuivel op, en maakte ik de lekkerste pasta ooit. Met tagliatelle, zalm, spinazie en kruidenkaas. Wat dus helemaal binnen BodieBoost past, qua families.


Ik liet mezelf een béétje gaan bij Action.


Ik begon deze week aan mijn visionboard, maar hij wil nog niet opschieten. Ik ben heel kritisch qua wat er op moet. Ik wil niet zomaar een plaatje van een mooie tas, nee, dan moet het een Chanel 2.55 zijn (die wil ik écht). Of niet zomaar een plaatje van twee vrouwen, nee dan moeten het twee lachende vriendinnen zijn. Plaatjes die me goed doen voelen, en dat blijkt lastig. Bovendien heb ik een tijdje terug een grote stapel tijdschriften weggegooid helaas :(.


Deze week experimenteerde ik ook met make-up.. Blauw. (ja mijn eyeliner is vervaagd, oeps)


Groen


En roze. Die je overigens ook hier ziet.


Ik kreeg donderdag maar liefst twéé verassingen. De eerste was het blad ‘JB Magazine’ waarover je morgen meer leest. De update kwam gisteren per ongeluk al online, maar was bedoeld voor morgen :-). Ik schreef in dit blad twee artikelen, en het is altijd zo leuk om die terug te zien in print!


En Vriend gaf mij deze prachtige mooie roos. Gewoon, zomaar. Zo romantisch!


Ik at ’s avonds op de bank popcorn (relatief gezond!) bij Expeditie Robinson. Alleen at ik wel per ongeluk de hele bak leeg, toen bleek dat Vriend er niet gek op is. Ik wilde van een gebouw springen als zou blijken dat ik nu niets zou zijn afgevallen, maar Vriend zegt dat het wel mee zal vallen. Popcorn kent niet zoveel calorieën. Op hoop van zege dat deze slipup het niet verpest!


En gisteren kon je me hier aantreffen! Ik zal er volgende week nog meer over schrijven, maar ik was bij Snowworld Zoetermeer als verjaardagscadeau voor mijn Vriend. Bijna een jaar na zijn verjaardag, haha. Ik heb heel lang heel ernstige skiangst gehad, en die heb ik gisteren compleet overwonnen. Ik ben zo waanzinnig trots op mezelf. Ik zou er bijna emotioneel van worden. Overwinnen van angsten = hell yeah!

Komende week vier ik Kerst met mijn schoonfamilie, en daarna met mijn eigen gezin. De dag na Kerst vertrek ik met Vriend en mijn familie voor vier dagen naar Keulen. Daarna vieren we Vriends verjaardag, en daarna is het al weer Oud en Nieuw! Jeetje, time flies. Drukke week, waarin ik me waarschijnlijk niet heel goed aan mijn dieet zal kunnen houden. Alles met mate, zolang we lol hebben wordt mijn motto. Zo’n week komt immers maar eens per jaar voor. Ik ga mijn best doen vooruit te bloggen zodat jullie niks merken van mijn afwezigheid!

Wat deden jullie afgelopen week?

4 gedachten over “My life in pictures #6

    • O wat een goede tip inderdaad! Uiteraard is onze kleurenprintcartridge op, op dit moment, maar zodra ik die weer gekocht heb ga ik zeker plaatjes printen. En Weheartit… dat ik daar zelf nou niet aan gedacht heb, ik kom echt wekelijks op de website 🙂 Thanks!

Geef een reactie

