Make-up: Barely there

DSC_0796writer
De truc van make-up is wat mij betreft dat het je zelfvertrouwen geeft, je er beter uit laat zien dan dat je wakker wordt. Maar ik wil niet altijd een knalpaarse ooglook. Nee, het liefste draag ik gewoon een lichtbruine oogschaduw op mijn oogleden. Nearly there, en toch erg mooi.

DSC_0800writer

DSC_0792writer

DSC_0799writer
DSC_0794writer

DSC_0797writer

Wat vind je ervan? Draag je zelf vaak nude make-up?

8 gedachten over “Make-up: Barely there

  1. Natuurlijke look staat je erg mooi, zelf ben ik eigenlijk ook alleen maar van de natuurlijke tinten. Je zou mij nooit met knalblauwe of roze oogschaduw zien. Dan wel weer met knalkleur op mijn lippen 🙂

    Fijne feestdagen, Liefs

  2. Staat je echt heel goed. Heb je alleen maar lichtbruine oogschaduw op? Zou ik ook eens moeten proberen. Ik draag eigenlijk altijd eyeliner om mijn ogen heen, maar soms wil ik ook wel wat natuurlijkers. Thanks voor de tip!

Geef een reactie

