Outfit of the week: The Legs

DSC_0759writer

Als je mij zo in deze outfit ziet dan denk je waarschijnlijk één van de volgende dingen: 1) bah, die is lelijk en dik en hoort niet zo’n broekje te dragen of 2) zij heeft zelfvertrouwen, wat ziet ze er goed uit. Ik hoop dat je het tweede denkt, natuurlijk. Maar ik dacht heel lang het eerste. En dat is waarom ik dit pakje bijna nooit droeg, al heb ik het al vijf jaar. Ik had er het zelfvertrouwen niet voor. Inmiddels wel. Ik zit lekker in mijn vel, voel me goed, en zie eindelijk in dat mijn benen niet de omvang hebben van watertoren. Dus daarom deze outfit, die ik zaterdagavond naar een feestje droeg. Yay for confidence!

DSC_0747writer

DSC_0751writer

DSC_0756writer

DSC_0757writer

DSC_0763writer

DSC_0770writer

DSC_0779writer

DSC_0783writer

DSC_0786writer

And yes, I have a bad hair day.

What I’m wearing
Jumpsuit: Geen idee!
Blazer: H&M
Panty: H&M
Schoenen: New Look
Oorbellen: Geen idee!

Wat vind je van de outfit?

7 gedachten over “Outfit of the week: The Legs

Geef een reactie

