Ik ben op vakantie!

Nee, ik lig helaas niet op mijn luie derrière op een strand waar het zonnetje schijnt en er elke twee seconden een ober met een cocktail aan komt lopen. Maar ik ben wel lekker vier daagjes weg. Ik zit op dit moment met mijn familie in Keulen. Lekker vier dagen met zijn vijven door de stad slenteren, shoppen en uit eten gaan. Het is een cadeautje voor het feit dat mijn zusje afgelopen jaar haar middelbare school diploma haalde. Jeej!

Ik doe mijn best om zo nu en dan online te komen en de comments te checken, maar ik zal me voornamelijk bezighouden met het soldaat maken van zoveel mogelijk liters chocolademelk. Vakantie is immers vakantie. Ik heb de moderatie van de comments gehaald, dus als het goed is verschijnen ze meteen online. Bovendien heb ik voor alle dagen posts geschreven, wat inhoudt dat jullie er niets van zullen merken dat ik weg ben. Ik hoop dat jullie ook een paar heerlijke dagen hebben, geniet ervan!

Bron foto: mysaeblog.digital-journalism.de

2 gedachten over “Ik ben op vakantie!

Geef een reactie

