My week in pictures #7 – Pt 1

2012-12-23 11.57.06

Pfoe wat een lange post dit keer. Daarom heb ik hem in tweeën gedeeld. Vandaag deel 1, morgen deel 2. Dat de diary lang is, is niet gek, want het is een diary dat twee weken beslaat. Een week met feestdagen, waarin ik naar Keulen ging, en een paar dagen die ik weer thuis was daarna. Omdat het zoveel foto’s waren (en ik was super druk met schrijven voor tijdschriften) had ik geen tijd om ze nog door Instagram te halen, dus je hebt een exclusieve unpolished look achter de schermen. Ben je benieuwd hoe mijn tripje naar Keulen was? Kijk dan vooral verder!

Van Kerst heb ik geen foto’s, omdat ik lekker even mijn telefoon in mijn tas heb laten zitten. Ik vond het niet nodig om overal foto’s van te maken, en wilde juist gewoon even in het ‘nu’ zijn met mijn familie.

2012-12-24 17.59.15
Het weekend voordat ik naar Keulen vertrok moest het huis nog opgeruimd worden. En niet onbelangrijk.. strijken. Anders had ik geen kleren om aan te doen in Keulen. Volwassen zijn is maar saai. Gelukkig zette ik Serious Request hard op, en hield Coco me gezelschap.

2012-12-22 21.28.42
De zaterdag voor Kerst hield de beste vriend van Vriend een housewarming. Of eigenlijk een housecooling, aangezien het nog in zijn oude huis was. Op naar het feestje dus. ‘S avonds moest ik terugrijden (deze foto maakte ik op de heenweg, don’t worry), omdat Vriend teveel had gedronken. Ik haat rijden in zijn auto, al helemaal in de regen en in het donker. Maar ik deed het toch maar mooi wel. Whoop!

2012-12-23 13.15.36
Ik rende op Tweede Kerstdag nog lekker een rondje hard. Fijn om tijdens Kerst nog even actief te zijn! En wat was het rustig op straat..

2012-12-27 14.31.33
De dag na Kerst was het dan zover: het midweekje Keulen met mijn ouders, zusje en Vriend. We vertrokken aan het eind van de ochtend en waren er rond een uur of twee. Onze hotelkamer was super ruim en schoon.

2012-12-27 14.31.25
Met een heerlijk bed, en zelfs een bank! (Die je ook als slaapbank kunt gebruiken)

2012-12-27 14.30.48
Het uitzicht uit ons raam, waarbij je uitkijkt op een jachthaventje in de Rijn. Gaaf appartementencomplex, toch?

2012-12-27 14.37.52
De badkamer was ook ruim en schoon. Grappig: de spiegel besloeg niet na het douchen, op de plek tussen de twee lampen. Zo handig!

2012-12-27 19.57.33
Toetje van die avond: tiramisu!

Na de aankomst in het hotel doken we de stad in, maar het begon heel erg te regenen. En dan heb ik het echt over dat de regen met bakken uit de hemel viel. We schuifelden dus door het centrum onder paraplu’s, terwijl ik na een half uur lopen al een schaafwond op mijn enkel had. Na een ellenlange zoektocht naar een drogist, konden we weer verder en bezochten we nog wat winkels. Ik kocht alleen een roze beanie en een zwarte panty. ‘S avonds aten we bij Vapiano’s, omdat dat mijn zusjes favoriete restaurant is. Het was heerlijk! Zie de tiramisu. Zusje en ik vroegen mijn vader een kleine te halen. Komt hij terug met voor ieder een grote. “De kleine waren op”. Dus we hebben ons er maar doorheen geworsteld. Gelukkig viel hij licht en was hij heerlijk. Eenmaal weer op de hotelkamer deed ik voor de zekerheid nog wat sit ups, en keken we nog een darts-wedstrijd. Voor het slapengaan las ik nog een boekje (waarvan review overmorgen). Dag 1 zat er al weer op. Morgen zie je dag 2 en 3, en zie je hoe ik oud & nieuw vierde!

Zijn jullie wel eens in Keulen geweest?

2 gedachten over “My week in pictures #7 – Pt 1

Geef een reactie

