Nails of the week: Pinky purple

Ik ben druk bezig met het omgooien van mijn leven. Althans, op kleine schaal. Naast allerlei kleine dingetjes die veel rust geven, ben ik ook mijn nagels aan het laten groeien. Iets wat ik al duizendtriljoen jaar wil, maar dat me nooit lukt. Ik ben namelijk zo lang als ik me kan herinneren al een nagelbijter. En tot nu toe is het me niet gelukt om langer dan drie maanden te stoppen. Ik ben nu sinds half december al niet meer aan het bijten. En dat gaat meestal goed. Zo nu en dan bijt ik er nog een haaltje af (haaltjes zijn de hell), maar ik probeer het te voorkomen door mijn nagels mooi gelakt te houden. Kijk je mee welke twee kleuren ik afgelopen week droeg? They’re cheap and fabulous.


Deze kleur droeg ik met Kerst. Een schattige rozerode kleur met glitters. Hij komt van de DA. Normaal gesproken koop ik daar niet echt nagellakjes van, maar ik had er eentje gekregen van mijn ouders, en bovendien had ik nog een oogschaduw die ik moest ruilen. Omdat ze geen oogschaduwbasis hadden, kocht ik dus maar dit kleurtje. Ik ben er erg blij mee!


Deze kleur droeg ik afgelopen week. Een paarse kleur, die een heel héél kleine shimmer heeft. Kun je zien hoe goed mijn nagels gegroeid zijn in vergelijking tot de vorige foto? Sterk zijn ze alleen nog niet, dat kun je wel zien aan mijn wijsvinger, waar de bovenste laag van mijn nagel er al afbladderde. O ja, dat vlekje bij mijn wijsvinger had ik trouwens niet gezien voor ik de foto maakte. Dit nagellakje kocht ik in Keulen, toen de vorige nagellak begon af te bladderen. Ik wilde absoluut niet het risico lopen dat ik weer ging bijten, dus kocht ik mijn savior: een paars lakje bij de Douglas.

Beide lakjes waren ongeveer drie euro, al weet ik niet meer precies hoeveel.Vooral de eerste bleef lang zitten. De tweede bladder na een paar dagen bij de topjes van je nagel af.

Welke kleur is jouw favoriete?

Eerste foto: tumblr.com

2 gedachten over “Nails of the week: Pinky purple

Geef een reactie

